„Zuzu te desteapta de dimineata” | Progresiv
Producatorul de lactate Albalact relanseaza brandul Zuzu, atat din punct de vedere al imaginii si ambalajului, cat si al sloganului.
„Rebranding-ul nu este o schimbare radicala, este mai degraba pasul firesc de care brandul avea nevoie pentru a-si intregi valorile, la care s-a adaugat nevoia de a improspata ambalajul, de a veni cu elemente noi”, a declarat Cristina Miclea, director de marketing al companiei.
Rebrandingul a fost realizat de compania de consultanta BranTailors, care, in urma cercetarilor, a concluzionat ca Zuzu este brandul care poate fi asociat cel mai bine cu micul dejun. De aici si noul slogan, „Zuzu te desteapta de dimineata”.
Noua identitate vizuala aduce mai multa prospetime si culoare brandului, iar noul logo asigura o mai buna vizibilitate la raft a produselor din portofoliu. Schimbarea va fi comunicata printr-o ampla campanie derulata la nivel national, dar si prin evenimente pentru consumatori si on-line.
Campania de comunicare se deruleaza intre 1 septembrie si 30 noiembrie si va continua pe tot parcursul anului viitor. Concomitent, Albalact se afla intr-un proces amplu de extindere a distributiei.
Zuzu s-a lansat in 2006 ca o marca romaneasca de produse lactate proaspete, de calitate, in ambalaje moderne, inovative si cu o strategie de comunicare neconventionala. Din septembrie 2008 Zuzu este lider in total piata de lapte.