„Zuzu te desteapta de dimineata” | Progresiv

Producatorul de lactate Albalact relanseaza brandul Zuzu, atat din punct de vedere al imaginii si ambalajului, cat si al sloganului.
„Rebranding-ul nu este o schimbare radicala, este mai degraba pasul firesc de care brandul avea nevoie pentru a-si intregi valorile, la care s-a adaugat nevoia de a improspata ambalajul, de a veni cu elemente noi”, a declarat Cristina Miclea, director de marketing al companiei. „Zuzu te desteapta de dimineata”

Rebrandingul a fost realizat de compania de consultanta BranTailors, care, in urma cercetarilor, a concluzionat ca Zuzu este brandul care poate fi asociat cel mai bine cu micul dejun. De aici si noul slogan, „Zuzu te desteapta de dimineata”.
Noua identitate vizuala aduce mai multa prospetime si culoare brandului, iar noul logo asigura o mai buna vizibilitate la raft a produselor din portofoliu. Schimbarea va fi comunicata printr-o ampla campanie derulata la nivel national, dar si prin evenimente pentru consumatori si on-line.

Campania de comunicare se deruleaza intre 1 septembrie si 30 noiembrie si va continua pe tot parcursul anului viitor. Concomitent, Albalact se afla intr-un proces amplu de extindere a distributiei.
Zuzu s-a lansat in 2006 ca o marca romaneasca de produse lactate proaspete, de calitate, in ambalaje moderne, inovative si cu o strategie de comunicare neconventionala. Din septembrie 2008 Zuzu este lider in total piata de lapte.
 

Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl România continuă expansiunea pe plan local 
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea a două noi magazine, unul în comuna Vladimirescu, județul Arad, și cel de-al doilea...
Noi reguli pentru transporturile de bunuri cu risc fiscal ridicat
România intră complet în spațiul Schengen. La ce trebuie să fie atenți transportatorii și operatorii economici
Mult așteptata decizie de intrare a României și Bulgariei în spațiul terestru Schengen de la 1 ianuarie 2025 va crea avantaje semnificative...
Laura Dumea Bencze_CBRE Romania_bkg
CBRE: Parcurile de retail câștigă teren ca oportunități investiționale
Parcurile de retail reprezintă o oportunitate de investiție tot mai atrăgătoare, oferind soluția sigură de generare a unor venituri stabile și...
Kaufland Calarasi inaugurare
Kaufland continuă expansiunea și deschide un nou magazin în Călărași
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al doilea magazin din orașul Călărași. Prin această investiție,...
Daniel Anghel Country Managing Partner PwC România
PwC: Investitorii pun accent pe abilitatea companiilor de a depăși crizele în decizia de investiții
Investitorii par optimiști cu privire la evoluția economiei globale, 51% dintre respondenții la sondajul PwC 2024 Global Investor Survey,...
Academia de Sustenabilitate parteneriat Auchan Romania
Industria de retail învață să fie sustenabilă cu Academia de Sustenabilitate și Auchan România
Academia de Sustenabilitate în parteneriat cu Auchan România lansează un curs gratuit despre sustenabilitatea în retail pentru antreprenorii care...