What does Fresh Bazar look like, the grocery store opened by Mega Image in Bucharest | Progresiv

Mega Image inaugurated a new store concept in Bucharest, Fresh Bazar - a re-interpreted grocery store in the current urban style in an area of ​​84 square meters on the ground floor of a block of flats in the Militari neighborhood, near the Apusului agri-food market. What does Fresh Bazar look like, the grocery store opened by Mega Image in Bucharest

According to the retailer, it has an extensive assortment of fresh products, from vegetables, fruits and loose products - seeds, candied fruits and spices to semi-prepared products, fresh fish, frozen vegetables and dairy products as well as packaged products such as snacks. The cash register also features a selection of impulse products such as chocolate bars and chewing gums.

Fresh Bazar also counts on a wide selection of bio, eco, natural and raw vegan products from different corners of the world.

"With Fresh Bazaar, we bring back to the attention of consumers the classic grocery store that was recognized for fresh, authentic and quality products. We have brought this concept to a new level and we have anchored it in a modern, dynamic lifestyle where healthy eating plays a very important role. The new Fresh Bazaar is about us, Mega Image, through three key attributes - freshness, proximity and innovation. We thus manage to maintain ourselves in the top of modern retail and develop ourselves in familiar territories and close to our customers", said Mircea Moga, CEO of Mega Image.

The retailer owned by Ahold Delhaize Group has now reached a chain of 705 stores in Bucharest, Cluj-Napoca, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste, Timisoara, Bacau and other cities in the country under the Mega Image, Shop & Go, Gusturi Romanesti (Romanian Tastes), and most recently, Fresh Bazar banners.

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...