Weak sales figures for Beiersdorf in Q1 | Progresiv

Beiersdorf has reported weak sales figures for its most recent quarter, hurt by weakness at its Tesa adhesives division.  Weak sales figures for Beiersdorf in Q1

For the first quarter (ending 31 March), sales were up 2.4% on an organic basis (-1.9% to 1.67 billion euros), coming in below analysts’ estimates. Sales at Tesa were down 5.9% to 277 million euros (-3.2% organic), while the Consumer products division recorded a 1.1% decline to 1.4bn (+3.6% organic).

Sales in Europe were up 0.9% to 888 million euros (+3.5% organic), but they fell by 8.5% to 287 million euros in the Americas (-0.5% organic), and by 2.7% to 498 million euros in Africa/Asia/Australia (+2.4% organic).

CEO Stefan Heidenreich warned that Tesa might continue to drag on group results, noting: “We do not expect to see a short-time recovery in Asia's electronics business and there is not much we can do about it as this is completely market driven”.

However, Beiersdorf confirmed its full-year forecast of sales to grow by 3%-4% on an organic basis. (www.kamcity.com)

Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Munch a salvat de la risipă trei milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, a atins un nou reper important: salvarea a trei milioane de pachete de mâncare de la...