Vrancart a inaugurat prima linie de fabricat role profesionale de hartie igienica | Progresiv

Producatorul de hartii igienico-sanitare Vrancart Adjud a pus recent in functiune prima linie de fabricat role profesionale de hartie igienica din Romania. Investitia, parte a unui program amplu de dezvoltare a firmei pe termen mediu, a fost realizata cu fonduri proprii si s-a ridicat la o valoare de 600.000 euro. Vrancart a inaugurat prima linie de fabricat role profesionale de hartie igienica

Echipamentul este de provenienta italiana si are o capacitate de productie de 4.800 to/an. Linia este de ultima generatie, fiind complet automatizat, si dispune de o flexibilitate ridicata ce permite realizarea unei diversitati sorto-tipo-dimensionale: prelucrarea hartiilor in 1-2 straturi, cu posibilitati de gofrare, lungimi variabile ale monorolelor etc. Pe langa produsele oferite pana acum, Vrancart Adjud va comercializa si prosoape de bucatarie si monorole fabricate din celuloza sau din maculatura, sub doua noi branduri. Produsele se adreseaza atat utilizatorului final, cat si segmentului Horeca.

Vrancart Adjud a inregistrat in primele patru luni ale anului 2010 o crestere a cifrei de afaceri de 28,5% fata de aceeasi perioada a anului 2009. In prezent, compania detine un capital social de 79,6 milioane lei, impartit in actiuni cu valoare nominala de 0,1 lei, actionarul majoritar fiind SIF Banat Crisana. Actiunile tranzactionate la Bursa de Valori Bucuresti au atins in acest an un  maxim de 0,1270 lei/actiune, in luna aprilie.

Reprezentantii companiei estimeaza in continuare un ritm de crestere semnificativ, ce poate conduce in urmatorii cinci ani la dublarea valorii de piata a actiunilor.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...