Volumul de vanzari al JTI a scazut cu 6,8% in Q1 | Progresiv
Vanzarile nete din care se exclude plata taxelor au crescut cu 10,4% la 2,372 milioane de dolari in primele trei luni ale lui 2010. Cresterea s-a datorat majorarii preturilor in Rusia, Marea Britanie si Turcia dar si beneficiilor aduse de cursul valutar favorabil. La rate de schimb constante, vanzarile nete excluzand taxele au crescut cu 1,8% la 2,185 milioane de dolari.
In Romania si Ucraina volumul vanzarilor a scazut datorita majorarii accizelor si in consecinta a pretului dar si recesiunii. Cota de piata a continuat sa creasca in majoritatea pietelor tinta, inclusiv in Rusia, Italia, Franta si Turcia, in special datorita portofoliului echilibrat al JTI.
Volumul total al vanzarilor a scazut cu 6,8% pana la 94,1 miliarde de tigarete in Q1, iar volumul vanzarilor pentru cele opt branduri globale (Winston, Camel, Mild Seven, Benson&Hedges, Silk Cut, LD, Sobranie si Glamour) a scazut de asemenea cu 4,4% la 54,6 miliarde tigarete.
Vanzarile nete la mia de tigarete excluzand taxele au crescut cu 18,6% la 25,5 dolari. La rate de schimb constante, vanzarile nete la mia de tigarete excluzand taxele au crescut cu 9,2% la 23,5 dolari.