Vinurile Vincon Vrancea au obtinut 28 de premii in 2011 | Progresiv

In 2011, vinurile Vincon Vrancea au castigat 28 de premii si medalii la cele mai importante si selective competitii de profil, atat nationale, cat si internationale. Intre acestea se regasesc distinctiile primite la „Vinitaly”, la „Concours Mondial de Bruxelles”, „Bucharest International Wine Contest”, „Vinvest National Wine Contest” si la „Festivalul International al Viei si Vinului Bachus 2011”. Vinurile Vincon Vrancea au obtinut 28 de premii in 2011

O alta realizare a producatorului in 2011 este includerea gamei Beciul Domnesc in Top 300 cele mai importante branduri din Romania, validate Superbrands. Beciul Domnesc s-a nascut, ca brand, in urma cu 7 ani si are o cota valorica de piata de 6,3% si una in volum de aproximativ 4,1%, fiind totodata si cea mai importanta marca din portofoliul Vincon Vrancea, din punct de vedere al vanzarilor. Includerea in acest onorant top a fost rezultatul unui studiu executat de catre Nielsen Romania.

Infiintata in anul 1949 Vincon Vrancea, unul dintre cei mai mari producatori de vinuri, distilate din vin, bauturi spirtoase si otet, detine in acest moment vita de vie in regiuni vini-viticole de renume, precum Odobesti, Cotesti, Panciu sau Husi. Din aceste podgorii, Vincon Vrancea produce vinuri din soiurile: Feteasca Alba, Feteasca Regala, Riesling, Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Sarba, Merlot, Cabernet Sauvignon, Pinot Noir si Feteasca Neagra. Vinificatia se realizeaza in cele 11 crame ale companiei  care totalizeaza o capacitate de procesare  de peste 40,000 tone/sezon.

Carrefour exit România
Presa franceză : Carrefour își pregătește exitul din România
Retailerul francez Carrefour a mandatat BNP Paribas pentru a testa interesul unor potențiali cumpărători pentru magazinele operate pe piețele din...
Carrefour remodelare hipermarket Băneasa
Carrefour finalizează remodelarea hipermarketului din Băneasa
Deschis în aprilie 2006 și situat în Centrul Comercial Feeria, Șoseaua București-Ploiești 44A, magazinul rămâne un reper al retailului modern...
Sierra Quadrant
Sierra Quadrant: Companiile vor renunța la ”pedala de frână” anul viitor
Economia românească va intra, de anul viitor, într-o nouă etapă a evoluției sale, definită de antreprenoriat dinamic și o viteză de adaptare...
orez evolutie preturi la nivel mondial
Prețurile orezului, scădere de 35% într-un an, până la cel mai scăzut nivel din 2017
Prețurile orezului au scăzut cu 35% într-un an, ajungând la cel mai scăzut nivel din 2017 (aproximativ 360 de dolari pe tonă), în urma...
regulament european privind ambalajele din plastic de unica folosinta
Noi restricții pentru produsele din plastic de unică folosință și impactul lor pentru companii
Gestionarea produselor din plastic a reprezentat în ultimii ani o preocupare constantă a autorităților europene și naționale. Recent publicată...
Sezamo a lansat campania Oktoberfest cu produse autentice nemțești. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Sezamo: Vânzările de dovleci se dublează de la o săptămână la alta datorită Halloween
Supermarketul online Sezamo anunță o creștere spectaculoasă a interesului clienților pentru produsele tematice de Halloween. Vânzările de...