Vascar s-a relansat cu o noua identitate vizuala | Progresiv

Brandul Vascar, cu o istorie de aproximativ 30 de ani pe piata, s-a relansat cu o noua identitate vizuala si cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse, in urma unui parteneriat cu agentia BrandTailors. Lansarea noii identitati vizuale Vascar a avut loc ieri seara in cadrul unui eveniment organizat de companie in Bucuresti care a reunit angajati ai producatorului, parteneri si reprezentanti ai presei.  Vascar s-a relansat cu o noua identitate vizuala

Proiectul de rebranding a avut ca punct de plecare o cercetare de piata axata pe nevoile si preferintele consumatorilor, realizata de agentia de research 360insights.
Pastrandu-si standardele de calitate, brandul Vascar devine, sub sloganul „Vascar, suflet de bucatar”, un brand umbrela pentru produsele din carne de pui, de porc, de vita si din carne mixta, cat si pentru brandul de mancaruri Moldova in Bucate. De asemenea, conceptul creativ este completat de o noua identitate vizuala. Avand ca sursa de inspiratie domeniul gastronomic, noul logo reafirma promisiunea brandului pentru traditie si totodata reflecta atentia companiei pentru un stil de viata modern.
„Gustul traditional, calitatea ingredientelor si a serviciilor noastre sunt criterii de referinta pentru noi. Aceste valori se afla si la baza brandului Vascar, ritualul prepararii produselor fiind similar cu cel al unui maestru-bucatar.Mai mult, din dorinta de a  venit in intampinarea consumatorilor cu un concept nou, modern si placut, am creat pentru brandul Vascar o noua identitate vizuala care reflecta foarte bine grija cu care pregatim fiecare produs pentru consumatorii nostri”, a declarat Vlad Ciuburciu, Director Marketing Vascar SA (foto jos).

“Rebranding-ul Vascar marcheaza o etapa de maturitate deplina a brand-ului si reflecta cu fidelitate filosofia si maniera companiei de a se raporta la categorie. Departe de a fi o schimbare superficiala, rebranding-ul Vascar arata de fapt cum este aceasta companie cu adevarat, in profunzime, iar diferentierea brand-ului fata de celelalte brand-uri din categorie este de fapt fundamentata in diferentierea reala a companiei in contextul competitional”, a afirmat Andreea Florea, Client Service Partner la Brandtailors.

Brandul Vascar functioneaza atat ca brand corporate, cat si ca brand de produs si retail.
Portofoliul de produse Vascar cuprinde peste 130 de sortimente de preparate din carne – dintre care 38 sortimente de conserve si 18 produse atestate traditional. Compania cu sediul central la Vaslui opereaza si magazine proprii in Moldova, avand o retea de 18 unitati.
In 2011, compania a obtinut certificatul “Food Safety System Certification”, iar in 2013  certificatul de „British Retail Consortium” care confirma existenta unei transparente foarte mari pe intregul flux de productie si furnizare si sustine dezvoltarea business-ului Vascar la export.
 

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...