Vânzările Ursus au scăzut cu 6% în perioada aprilie-septembrie | Progresiv
14 noiembrie 2014
|
Vânzările de bere ale grupului SABMiller, prezent în România prin intermediul producătorului Ursus Breweries, au scăzut, în volum, cu 6% în perioada aprilie – septembrie (aferenta primul semestru al anului fiscal al grupului), în timp ce veniturile nete au scăzut cu 7% în perioada menţionată.
Evoluţia negativă a fost înregistrată în contextul în care vremea a fost capricoasă în sezonul estival, când producătorii de bere înregistrează cele mai importante vânzări din an.
Ursus Breweries, unul dintre cei mai importanţi producători de bere din România, deţine trei unităţi de producţie la Buzău, Braşov şi Timişoara, precum şi o microberărie la Cluj-Napoca. Principalele branduri de bere ale companiei sunt Ursus, TImişoreana şi Ciucaş.
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...
Lidl continuă investițiile în expansiune
Discounterul german Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Beiuș, județul Bihor. Noul magazin...
eJobs: Angajatorii sunt tot mai determinați să readucă angajații la birou
În ultimul an, numărul de joburi remote nou apărute în piață a scăzut, asta după ce în perioada 2020-2022 a cunoscut creșteri...