Vanzarile SABMiller au scazut cu 8% anul trecut in Romania | Progresiv

Volumul vanzarilor de bere ale grupului SABMiller in Romania, prezent pe plan local prin intermediul companiei Ursus Breweries, a scazut cu 8% in anul fiscal aprilie 2011 - martie 2012 in urma finalizarii planului de reducere a stocurilor, a scaderii preturilor si a campaniilor promotionale ale concurentilor. Vanzarile SABMiller au scazut cu 8% anul trecut in Romania

"Finalizarea procesului planificat de reducere a stocurilor in a doua jumatate a anului a afectat Polonia si Romania, si a generat, alaturi de efectele continuarii reducerilor de preturi si activitatilor de promovare din partea concurentilor, scaderea volumelor cu 4%, respectiv 8%, pentru anul trecut", se arata intr-un raport al producatorului de bere.

SABMiller, al doilea mare producator de bere la nivel mondial, detine pe piata romaneasca trei fabrici de bere la Timisoara, Buzau si Brasov unde imbuteliaza atat branduri locale (Ursus, Timisoareana, Ciucas, Azuga) cat si branduri internationale (Grolsch, Peroni Nastro Azzurro).

In Europa, volumul vanzarilor de bere ale SABMiller a scazut anul trecut cu 1%, pe fondul conditiilor dificile de piata. In Cehia, volumele SABMiller au stagnat in 2011, iar in Rusia au urcat cu 2%.

La nivel mondial, volumul vanzarilor de bere ale SABMiller a urcat cu 3% in anul fiscal 2011-2012, iar pe segmentul bauturilor racoritoare grupul a inregistrat o crestere de 7%.

ținte reciclare 2025 pentru România potrivit reglementărilor UE
Obiectivele de reciclare a deșeurilor de ambalaje, crescute din 2025
1 ianuarie 2025 este data de la care ținta de valorificare globală a deșeurilor de ambalaje va crește de la 65% la 70%, iar cea de reciclare de...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl România organizează o nouă colectă de alimente 
Lidl România, în parteneriat cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România, organizează cea de-a unsprezecea colectă de alimente, în...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
NextUp: 2024, un an al haosului fiscal care descurajează investițiile IMM-urilor
Anul 2024 a fost marcat de o instalabilitate legislativă profundă, cu schimbări fiscale dese, ceea ce a generat o stare de incertitudine majoră...
evolutia economiei blocului comunitar
CFA România: Indicatorul de Încredere Macroeconomică a scăzut la niveluri atinse doar în pandemie
Indicatorul de Încredere Macroeconomică al Asociației CFA România a scăzut în luna noiembrie, cu 13,5 puncte până la valoarea de 31,4 puncte...
angajati loc de munca
Un nou job și o mărire salarială, principalele obiective ale angajaților români pentru 2025
Stabilitatea locului de muncă, salariul și beneficiile extrasalariale, precum și echilibrul între viața personală și cea profesională...
PENNY Ploiesti inaugurare Strada Strandului
PENNY își extinde prezența în județul Prahova și deschide un nou magazin în Ploiești
PENNY România continuă investițiile în expansiune și, la mai puțin de o săptămână de când discounterul a anunțat deschiderea a nouă...