Vanzarile METRO Cash & Carry Romania au scazut pentru al patrulea an consecutiv | Progresiv

Potrivit raportului anual dat publicitatii astazi de grupul german, vanzarile METRO Cash & Carry Romania au scazut anul trecut cu 7% pana la 1,06 miliarde de euro, ajungand astfel aproape de nivelul inregistrat in 2004, moment cand se depasise pentru prima data pragul de un miliard de euro.Vanzarile METRO Cash & Carry Romania au scazut pentru al patrulea an consecutivDe altfel, dupa 2007, cand compania a inregistrat si cel mai bun an din punct de vedere al vanzarilor (1,59 miliarde de euro), tendinta de contractie a vanzarilor a fost constanta de la an la an cu 1,49 miliarde euro în 2008, 1,22 miliarde euro în 2009 si 1,14 miliarde in 2010.

Evolutia negativa din Romania este pusa atat pe seama crizei financiare, cat si pe seama datoriilor de stat din zona euro care afectat intreaga regiune. “Piete precum Polonia, Rusia sau Turcia au avut o dezvoltare mai degraba pozitiva, in timp ce Croatia, Grecia, Ungaria si Romania, in particular, au continuat sa se confrunte cu probleme de pe urma crizei financiare. In plus, regiunea est-europeana a continuat sa simta efectele datoriei suverane. Cresterea pretului la comoditati si deprecierile unor monede nationale in raport cu moneda unica au facut ca anumite tari sa experimenteze cresteri de doua cifre la preturile alimentelor. Tragand linie, Europa de Est a esuat in a reveni la traseul de crestere pe care se afla inainte de criza”, se arata in raportul financiar al grupului.

In Romania, grupul METRO opereaza prin intermediul a 32 de centre de distributie carora li se alatura 25 de hypermarketuri real,-. La nivel global, vanzarile METRO au scazut anul trecut cu 0,8%, pana la 66,7 miliarde euro, iar profitul net s-a redus si el cu 20,9%, pana la 741 milioane euro. Pe divizii, rezultatele financiare pe 2011 arata ca in timp ce vanzarile Cash & Carry au stagnat la 31,1 miliarde euro, afacerile real,- au scazut cu 2,3%, la 11,2 miliarde euro.

ținte reciclare 2025 pentru România potrivit reglementărilor UE
Obiectivele de reciclare a deșeurilor de ambalaje, crescute din 2025
1 ianuarie 2025 este data de la care ținta de valorificare globală a deșeurilor de ambalaje va crește de la 65% la 70%, iar cea de reciclare de...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl România organizează o nouă colectă de alimente 
Lidl România, în parteneriat cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România, organizează cea de-a unsprezecea colectă de alimente, în...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
NextUp: 2024, un an al haosului fiscal care descurajează investițiile IMM-urilor
Anul 2024 a fost marcat de o instalabilitate legislativă profundă, cu schimbări fiscale dese, ceea ce a generat o stare de incertitudine majoră...
evolutia economiei blocului comunitar
CFA România: Indicatorul de Încredere Macroeconomică a scăzut la niveluri atinse doar în pandemie
Indicatorul de Încredere Macroeconomică al Asociației CFA România a scăzut în luna noiembrie, cu 13,5 puncte până la valoarea de 31,4 puncte...
angajati loc de munca
Un nou job și o mărire salarială, principalele obiective ale angajaților români pentru 2025
Stabilitatea locului de muncă, salariul și beneficiile extrasalariale, precum și echilibrul între viața personală și cea profesională...
PENNY Ploiesti inaugurare Strada Strandului
PENNY își extinde prezența în județul Prahova și deschide un nou magazin în Ploiești
PENNY România continuă investițiile în expansiune și, la mai puțin de o săptămână de când discounterul a anunțat deschiderea a nouă...