Vânzările Coca-Cola HBC România continuă să scadă: -10% pe semestrul I | Progresiv
Îmbuteliatorul Coca-Cola Hellenic a raportat un declin de 10% al vânzărilor în volum în România pe primul semestru din 2014, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
“Scăderea volumelor a fost cauzată, în principal, de dificultăţile întâlnite la nivel macro-economic şi la nivelul pieţei de retail. Vânzările pe segmentul sucurilor de fructe (juice) au crescut puternic, ceea ce a dus la majorarea cotei de piaţă în acest interval”, se arată în raportul financiar semestrial al companiei. Pe segmentul juice din piaţa locală, producătorul Coca-Cola activează cu brandul Cappy. Creşterea de vânzări menţionată în raport a venit, cel mai probabil, din lansarea băuturii Cappy Pulpy, o inovaţie pe piaţa românească datorită conţinutului bogat de pulpă şi bucăţi de fructe.
Coca-Cola Hellenic este cel mai mare jucător pe piaţa băuturilor non-alcoolice din România. Anul trecut, compania a raportat la Ministerul de Finanţe o cifră de afaceri de 1,8 miliarde de lei (circa 400 mil. euro), în scădere cu 6% faţă de valoarea din 2013.