Vânzările Coca-Cola HBC România continuă să scadă: -10% pe semestrul I | Progresiv

Îmbuteliatorul Coca-Cola Hellenic a raportat un declin de 10% al vânzărilor în volum în România pe primul semestru din 2014, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Vânzările Coca-Cola HBC România continuă să scadă: -10% pe semestrul I

“Scăderea volumelor a fost cauzată, în principal, de dificultăţile întâlnite la nivel macro-economic şi la nivelul pieţei de retail. Vânzările pe segmentul sucurilor de fructe (juice) au crescut puternic, ceea ce a dus la majorarea cotei de piaţă în acest interval”, se arată în raportul financiar semestrial al companiei. Pe segmentul juice din piaţa locală, producătorul Coca-Cola activează cu brandul Cappy. Creşterea de vânzări menţionată în raport a venit, cel mai probabil, din lansarea băuturii Cappy Pulpy, o inovaţie pe piaţa românească datorită conţinutului bogat de pulpă şi bucăţi de fructe.

Coca-Cola Hellenic este cel mai mare jucător pe piaţa băuturilor non-alcoolice din România. Anul trecut, compania a raportat la Ministerul de Finanţe o cifră de afaceri de 1,8 miliarde de lei (circa 400 mil. euro), în scădere cu 6% faţă de valoarea din  2013.
 

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...