Vânzările Coca-Cola HBC România continuă să scadă: -10% pe semestrul I | Progresiv

Îmbuteliatorul Coca-Cola Hellenic a raportat un declin de 10% al vânzărilor în volum în România pe primul semestru din 2014, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Vânzările Coca-Cola HBC România continuă să scadă: -10% pe semestrul I

“Scăderea volumelor a fost cauzată, în principal, de dificultăţile întâlnite la nivel macro-economic şi la nivelul pieţei de retail. Vânzările pe segmentul sucurilor de fructe (juice) au crescut puternic, ceea ce a dus la majorarea cotei de piaţă în acest interval”, se arată în raportul financiar semestrial al companiei. Pe segmentul juice din piaţa locală, producătorul Coca-Cola activează cu brandul Cappy. Creşterea de vânzări menţionată în raport a venit, cel mai probabil, din lansarea băuturii Cappy Pulpy, o inovaţie pe piaţa românească datorită conţinutului bogat de pulpă şi bucăţi de fructe.

Coca-Cola Hellenic este cel mai mare jucător pe piaţa băuturilor non-alcoolice din România. Anul trecut, compania a raportat la Ministerul de Finanţe o cifră de afaceri de 1,8 miliarde de lei (circa 400 mil. euro), în scădere cu 6% faţă de valoarea din  2013.
 

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...