US: Lidl changes plan to enter US | Progresiv

German discount supermarket chain Lidl has delayed a plan to enter the U.S. market until 2018 after the surprise departure of two top executives last month, Reuters reports. Klaus Gehrig, CEO of the Schwarz Group which owns Lidl, said that preparations to enter the United States were proceeding apace but the first stores were only planned for 2018. His comments were confirmed by a Lidl spokeswoman. US: Lidl changes plan to enter US

Lidl had been expected to open 100 stores in the United States as early as next year, mainly in East Coast markets like its German arch-rival Aldi. Lidl is also planning to expand to Serbia and Lithuania. Lidl declined to comment on the reason for the delay, but German media and analysts have speculated it could be linked to the departure last month of the group's long-serving chairman. (www.freshplaza.com)

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...