US: AB InBev to spend more than 1.5 billion dollars upgrading US business | Progresiv

Anheuser-Busch InBev NV, the world’s largest brewer, plans to invest more than 1.5 billion dollars in the US by 2018 to upgrade facilities and develop new products. US: AB InBev to spend more than 1.5 billion dollars upgrading US business

The maker of Budweiser and Stella Artois will spend 850 million dollars on brewery andpackaging projects, 720 million dollars on measures to boost efficiency, and 220 million dollars on new product development, it said in a statement.

This follows a three-year 1-billion dollars programme that culminated in 2014, which included new cider products such as Stella Artois Cidre and Johnny Appleseed, and developing recloseable aluminium bottles.

More than 250 million dollars worth of projects in the US are already in progress, including the expansion of a facility in St Louis that makes aluminium Bud Light bottles. (www.esmmagazine.com)

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...