Ursus Breweries are un nou lider al echipei de marketing | Progresiv

Grant McKenzie este noul Vice-Presedinte de Marketing al Ursus Breweries. Grant McKenzie este un profesionist cu o experienta de peste 12 ani in marketing, construita de-a lungul carierei sale in SABMiller si Mars Inc. Ursus Breweries are un nou lider al echipei de marketing

Inainte de a se alatura companiei Ursus Breweries, Grant a ocupat pozitia de Director de Marketing si Trade Marketing pentru Compania Cervecera de Canarias (SABMiller Canarias), unde a coordonat activitatile de marketing si comert pentru unitatile locale ale SABMiller. Grant s-a alaturat companiei SABMiller in 2005, la Budapesta, in functia de Marketing Manager pentru Europa, fiind responsabil de eficacitatea departamentului de marketing si dezvoltarea achizitiilor in regiune. In aceasta functie a lucrat si pentru dezvoltarea echipei regionale de brand pe marci europene importante (KOZEL), a sprijinit pietele locale prin planificare strategica si a portofoliului de marci internationale si le-a oferit suport specializat in proiectele legate de marcile strategice importante.

Inainte de a se alatura companiei SABMiller, Grant si-a inceput cariera in 1997, la Mars Inc. in UK, unde a ocupat mai multe functii si a inceput sa-si formeze expertiza in marketing. A lucrat in functia de Marketing Manager pentru Divizia de Dulciuri din Europa, Regional Business Manager pentru Divizia de Dulciuri din Europa Centrala si de Est si tarile nordice si Brand Director Europa pentru Skittles (una dintre marcile de dulciuri europene de top si cea mai mare din cadrul Mars).

Grant detine o diploma in Marketing si Drept de la Universitatea Strathclyde din Glasgow, Scotia, iar in 1996 a fost câstigatorul premiului acordat de Institute of Practitioners in Advertising (Institutul Specialistilor in Publicitate) pentru cel mai bun student. De asemenea, a sustinut examenele si a acumulat experienta practica pentru a deveni "Chartered Marketer" in cadrul Chartered Institute of Marketing (Institutul de Certificare in Marketing) din UK.

De asemenea, Mihai Bârsan a fost numit Marketing Manager pentru Europa si va lucra in cadrul centrului european SABMiller din Elvetia

In ultimii 4 ani, Mihai Bârsan a avut roluri din ce in ce mai importante in cadrul departamentului de Marketing al Ursus Breweries. S-a alaturat companiei, dupa o cariera internationala in FMCG marketing, in functia de Senior Brand Manager Timisoreana. A fost promovat in vara anului 2007 ca si Group Brand Manager, pentru ca, in ultimele 4 luni, sa fie Vice-Presedinte de Marketing interimar.

Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o nouă fabrică de hârtie cerată, prima de acest fel din estul Europei. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o fabrică de hârtie cerată
Grupul Exonia, unul dintre principalii jucători din industria ambalajelor din România, a investit aproximativ 1,75 milioane de euro într-o...
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...