URBB sales on premium and superpremium segments, +15% | Progresiv

United Romanian Breweries Bereprod (URBB), one of the most important players in the beer market, reported a 15% volume growth rate for the entire portfolio of premium and superpremium beers, between January and June 2019 compared to the same period of the previous year. URBB sales on premium and superpremium segments, +15%

The highest increases in volume were reported by the brands in the specialty range of URBB - Timeless Collection.

In 2019, URBB expanded its beer portfolio by launching three new assortments of beer, which come in response to the trend of premiumization observed among consumers: Weihenstephaner Vitus, Bucur - boulevard beer, the first Romanian beer to complete the URBB portfolio of premium beer brands, and Carlsberg 0.0%, the new alcohol-free superpremium beer from the URBB portfolio.

The Carlsberg Group reported a 1.4% increase in beer volumes worldwide in the first half of this year, compared to the same period of the previous year.

URBB is one of the largest beer producers in the local market and owns brands such as Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL, Guinness, Somersby cider and Granini juice. According to data from the Ministry of Finance, in 2018 URBB reported a net profit of over 20 million lei after 2017 ended with a net loss of 2.79 million lei.

PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție
PlantExtrakt, unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor de îngrijire a sănătății de larg consum, va investi în acest an...
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961
Consumul de vin la nivel global a scăzut la cel mai mic nivel din 1961, respectiv 214.2 milioane de hectolitri, scrie esmmagazine.com. Acest...
Strategii eficiente pentru succes omnichannel, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...
Ciprian Rosca, Director Comercial Cramele Recas despre strategia de crestere a companiei, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cramele Recaș: Indiferent de ce își doresc producătorii, consumatorii cer promoții
După un 2024 cu o creștere ușoară a afacerilor pe piața internă și un declin moderat al volumelor vândute, producătorul de vin Cramele...
Magazin Euromarket Babeni_1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Euromarket, retailerul care vrea să rescrie tiparele în comerțul independent
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală de retail, Euromarket alocă bugete cu șase zerouri pentru extinderea Euromarket 2.0, un...
paste 2025 produse traditionale
EY România: Calitatea și prețul domină deciziile de achiziție pentru sărbătorile de Paște
Într-un context marcat de inflație ridicată și instabilitate economică, preferințele consumatorilor români pentru cheltuielile legate de...