Unilever lansează gama Rama mit Butter | Progresiv

Unilever a lansat pe piața din România gama de produse Rama mit Butter – un melanj care îmbină margarina Rama cu gustul de unt. Rama mit Butter este disponibilă în trei sortimente diferite şi oferă conținutul specific de nutrienți esențiali provenind din uleiuri vegetale alături de gustul autentic de unt. Unilever lansează gama Rama mit Butter

„După succesul din Germania, unde lansarea Rama mit Butter a influenţat evoluţia categoriei în acea piaţă, am hotărât să lansam acest produs şi în România. Mizăm pe o creştere rapidă a cotei de piaţă Rama mit Butter şi pe dezvoltarea categoriei de melanj, cu tot ce înseamnă asta: creşterea valorii coşului de cumpărături şi a cifrei de afaceri a retailerilor”, a declarat Ana Maria Pâslaru, Foods Leader Unilever.

Rama mit Butter are un conținut cu 40% mai mic de grăsimi saturate față de untul obișnuit și contribuie la necesarul zilnic de nutrienți - prin conținutul său de vitamine (A și D), dar și de grăsimi esențiale Omega 3 și 6, ce provin din uleiurile vegetale din compoziție.

Gama Rama mit Butter este disponibilă în varianta clasică, varianta sărată Rama mit Butter Meersalz şi Pachetul Rama mit Butter 250 g. Produsele fi găsite în magazine lângă raftul de unt. Noua gamă se diferențiază la raft și prin intermediul ambalajelor premium, care aduc un element de noutate în categorie. Caserolele Rama mit Butter sunt transparente, permițând consumatorului să vadă produsul din interior.

Rama face parte din portofoliul Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piața bunurilor de larg consum din lume. Pe piața din România,  produsele tartinabile Rama sunt disponibile în mai multe variante. Printre acestea se regăsesc Rama Aero, Rama Clasic, Rama Yogurta și Rama Olivio.
 

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...