Un nou sortiment pe piata biscuitilor sarati: TUC Smantana si Ceapa | Progresiv
Kraft Foods lanseaza pe piata din Romania un nou sortiment de biscuiti sarati, TUC Smantana si Ceapa. Produsul se diferentiaza de snacks-urile traditionale prin continutul bogat de cereale si aportul redus de grasimi datorat procesului de coacere, si nu prajire, prin care este obtinut.
Fiecare pachet de TUC Smantana si Ceapa (100g) contine 27 de biscuiti sarati si crocanti, copti in cuptor, cu aroma de smantana si ceapa. Noii biscuiti TUC reprezinta gustarea ideala pentru a-ti potoli foamea intre mese, iar datorita texturii usoare si crocante se topesc in gura, gustul lor fiind unic.
Portofoliul TUC in Romania cuprinde 3 arome: original, branza, ardei, in 2 formate: 21g si 100g.
Campania de sustinere a produsului va include TV tag, print, degustari in magazine si materiale promotionale dedicate.
Biscuitii sarati TUC, una dintre cele mai importante marci internationale ale Kraft Foods, au fost lansati pentru prima oara in Romania in iunie 2010 sub sloganul “Mereu gustos, mereu la’ndemana“ si au atins rezultate spectaculoase: in mai putin de un an de la lansare au devenit lideri detasati in segmentul in care activeaza, cel al biscuitilor sarati (crackers).
Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim’s, Barni, Oreo, Tuc, belVita. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea, ciocolata si biscuiti, in Romania.