Un nou sortiment pe piata biscuitilor sarati: TUC Smantana si Ceapa | Progresiv

Kraft Foods lanseaza pe piata din Romania un nou sortiment de biscuiti sarati, TUC Smantana si Ceapa. Produsul se diferentiaza de snacks-urile traditionale prin continutul bogat de cereale si aportul redus de grasimi datorat procesului de coacere, si nu prajire, prin care este obtinut. Un nou sortiment pe piata biscuitilor sarati: TUC Smantana si Ceapa

Fiecare pachet de TUC Smantana si Ceapa (100g) contine 27 de biscuiti sarati si crocanti, copti in cuptor, cu aroma de smantana si ceapa. Noii biscuiti TUC reprezinta gustarea ideala pentru a-ti potoli foamea intre mese, iar datorita texturii usoare si crocante se topesc in gura, gustul lor fiind unic.

Portofoliul TUC in Romania cuprinde 3 arome: original, branza, ardei, in 2 formate: 21g si 100g.

Campania de sustinere a produsului va include TV tag, print, degustari in magazine si materiale promotionale dedicate.

Biscuitii sarati TUC, una dintre cele mai importante marci internationale ale Kraft Foods, au fost lansati pentru prima oara in Romania in iunie 2010 sub sloganul “Mereu gustos, mereu la’ndemana“ si au atins rezultate spectaculoase: in mai putin de un an de la lansare au devenit lideri detasati in segmentul in care activeaza, cel al biscuitilor sarati (crackers).

Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim’s, Barni, Oreo, Tuc, belVita. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea, ciocolata si biscuiti, in Romania.

Simona Firtat Corporate Affairs and Engagement Director LOreal Romania, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Simona Fîrtat revine în echipa de management L’Oréal România
După doi ani și jumătate petrecuți la sediul central L’Oréal în Franța, unde a ocupat funcția de Communications & Engagement Senior...
promotiile si impactul in cosul de cumparaturi, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Studiu EY: Criza costului vieții anticipează o vânătoare de promoții de sărbători
Consumatorii continuă să dea dovadă de entuziasm pentru promoțiile de sezon în contextul adâncirii crizei globale a costului vieții, care îi...
UNO Primul terminal fiscal POS realizat integral in Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
CPE lansează primul POS fiscal realizat integral în România
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, a achiziționat pachetul de acțiuni care a aparținut...
Dana Radoveneanu Head of Retail Cushman Wakefield Echinox, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cushman & Wakefield Echinox: „Piața de retail trece printr-un moment foarte favorabil”
Livrările de noi proiecte de retail ar putea depăși și în acest an pragul de 200.000 metri pătrați, în condițiile în care în primele trei...
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi
Consumatorii europeni au cheltuit în ultimul an 888 miliarde de euro pentru alimente și băuturi, un procent de 37% din această sumă fiind...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Concurența a aprobat preluarea La Fântâna de către Axel Johnson
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Axel Johnson intenționează să preia o parte din capitalul La Fântâna SRL, companie pe...