Un nou program de remodelare pentru magazinele METRO Cash & Carry Romania | Progresiv

Cel mai mare lant cash & carry de pe piata romaneasca, METRO Cash & Carry Romania, incepe o noua serie de remodelari pentru magazinele sale din Ploiesti, Craiova, Galati, Iasi, Baia Mare, Timisoara 1 si Brasov 1. In 2009, un proiect asemanator a condus la reamenajarea altor opt unitati: Sibiu, Pitesti, Constanta 2, Targu Mures, Oradea, Arad, Brasov 2 si Timisoara 2. Un nou program de remodelare pentru magazinele METRO Cash & Carry Romania

Remodelarea centrelor de distributie are drept scop adaptarea la cerintele si nevoile clientilor profesionisti, prin expunerea optima a articolelor destinate cu precadere intreprinzatorilor din domeniile HoReCa si Food Trade. In urma procesului, suprafata de expunere a produselor alimentare creste pana la 60%, in timp ce produselor nealimentare le va reveni diferenta de 40%.

In cadrul raioanelor care gazduiesc produsele alimentare, va creste suprafata
alocata alimentelor de baza (faina, zahar, ulei etc.), bauturilor racoritoare, berii,
spirtoaselor, detergentilor, produselor cosmetice si de unica folosinta etc. De
asemenea, raioanele modernizate vor fi rearanjate tinandu-se cont de criteriile de expunere ale produselor la raft, pentru o mai buna vizibilitate si pentru usurarea deciziei de cumparare.

Totodata, pentru raioanele care gazduiesc produsele nealimentare, a fost gandit si implementat un nou concept de expunere, care a presupus modificarea arhitecturii interioare, prin repozitionarea raioanelor si acordarea de spatiu suplimentar unor raioane cu importanta pentru clientii nostri: articole de menaj, articole de sezon, raionul de birotica etc.

"Conceptul cash & carry este special creat pentru nevoile clientilor profesionisti. Programul pe care il finalizam in aceasta luna face parte din implementarea strategiei de adaptare a ofertei de produse si servicii a METRO Cash & Carry la nevoile si dorintele clientilor nostri profesionisti din Romania. Dupa cum ne-am propus de la inceputul prezentei noastre pe piata autohtona, oferirea de servicii imbunatatite si produse de calitate constituie prioritatea noastra zilnica. Am gandit un format nou si adaptat, care sa corespunda exigentelor clientilor nostri profesionisti, nu doar din punctul de vedere al respectarii conditiilor internationale de calitate, cat si al tehnologiilor adoptate, asa incat sa contribuim la o maxima eficientizare in aprovizionarea zilnica a partenerilor nostri", a declarat Edwin Deurloo, Directorul Operational METRO Cash & Carry Romania.

Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...
studiu Ipsos despre portretul consumatorului roman in 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cum arată portretul consumatorului român? 7 tendințe care vor modela anul 2025
România se află astăzi într-un moment crucial. Neliniștile globale, presiunile economice și progresele tehnologice converg către un val...
Florina Dobre CEO Bringo despre anul 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Florina Dobre, Bringo: Indiferent de context, cred în adaptabilitate și business etic
După un an plin de provocări, adaptabilitatea și inovația au devenit esențiale pentru a răspunde presiunii economice, schimbărilor în...
bauturi spirtoase acciza taxe buget stat
Spirits România: Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic, 1,22 miliarde de lei în anul 2024
Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic s-au situat la 1,22 miliarde de lei în anul 2024, în condițiile în care suma totală...
portret Albert Davidoglu CEO Macromex, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Vremea creșterilor pentru businessul Macromex
În ciuda provocărilor apărute constant în piață, businessul Macromex a reușit în ultimii patru ani să încheie cu rezultate peste...