Un nou program de remodelare pentru magazinele METRO Cash & Carry Romania | Progresiv

Cel mai mare lant cash & carry de pe piata romaneasca, METRO Cash & Carry Romania, incepe o noua serie de remodelari pentru magazinele sale din Ploiesti, Craiova, Galati, Iasi, Baia Mare, Timisoara 1 si Brasov 1. In 2009, un proiect asemanator a condus la reamenajarea altor opt unitati: Sibiu, Pitesti, Constanta 2, Targu Mures, Oradea, Arad, Brasov 2 si Timisoara 2. Un nou program de remodelare pentru magazinele METRO Cash & Carry Romania

Remodelarea centrelor de distributie are drept scop adaptarea la cerintele si nevoile clientilor profesionisti, prin expunerea optima a articolelor destinate cu precadere intreprinzatorilor din domeniile HoReCa si Food Trade. In urma procesului, suprafata de expunere a produselor alimentare creste pana la 60%, in timp ce produselor nealimentare le va reveni diferenta de 40%.

In cadrul raioanelor care gazduiesc produsele alimentare, va creste suprafata
alocata alimentelor de baza (faina, zahar, ulei etc.), bauturilor racoritoare, berii,
spirtoaselor, detergentilor, produselor cosmetice si de unica folosinta etc. De
asemenea, raioanele modernizate vor fi rearanjate tinandu-se cont de criteriile de expunere ale produselor la raft, pentru o mai buna vizibilitate si pentru usurarea deciziei de cumparare.

Totodata, pentru raioanele care gazduiesc produsele nealimentare, a fost gandit si implementat un nou concept de expunere, care a presupus modificarea arhitecturii interioare, prin repozitionarea raioanelor si acordarea de spatiu suplimentar unor raioane cu importanta pentru clientii nostri: articole de menaj, articole de sezon, raionul de birotica etc.

"Conceptul cash & carry este special creat pentru nevoile clientilor profesionisti. Programul pe care il finalizam in aceasta luna face parte din implementarea strategiei de adaptare a ofertei de produse si servicii a METRO Cash & Carry la nevoile si dorintele clientilor nostri profesionisti din Romania. Dupa cum ne-am propus de la inceputul prezentei noastre pe piata autohtona, oferirea de servicii imbunatatite si produse de calitate constituie prioritatea noastra zilnica. Am gandit un format nou si adaptat, care sa corespunda exigentelor clientilor nostri profesionisti, nu doar din punctul de vedere al respectarii conditiilor internationale de calitate, cat si al tehnologiilor adoptate, asa incat sa contribuim la o maxima eficientizare in aprovizionarea zilnica a partenerilor nostri", a declarat Edwin Deurloo, Directorul Operational METRO Cash & Carry Romania.

Foto_ADV Auchan 20 martie
[P] CNBC.com anunță: Auchan România, singurul retailer din Europa de Sud-Est inclus în „50 SDG Leaders”
Auchan Retail România este recunoscut la nivel internațional pentru angajamentul său în sustenabilitate, fiind primul și singurul retailer din...
Marius Costin_numit CEO Netopia Grup
Modificări în echipa de top management a grupului Netopia
Grupul Netopia, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de plată digitale din România, își consolidează echipa de top management,...
Interior HUB SAMEDAY investitie la Ghimbav, judetul Brasov
Sameday își dezvoltă capacitatea de procesare în urma unei investiții de 21 de milioane de lei
Sameday, compania de curierat cu cea mai mare dinamică de creștere din România, are un nou centru logistic operațional în orașul Ghimbav,...
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă
Aproape 12.000 de joburi pentru specialiști cu un nivel de senioritate mai mare de 5 ani și manageri au fost scoase în piață de la începutul...
Început de an în forță pentru expansiunea Lidl în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl își consolidează prezența în Constanța și inaugurează un nou magazin
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Constanța, pe data de 20 martie. Noul magazin Lidl din...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...