Turbo revine in forta pe piata gumei de mestecat dominata de Wrigley's | Progresiv
Guma de mestecat Turbo care s-a bucurat de un succes si o popularitate remarcabile in perioada anilor 80-90, revine pe piata din Romania prin distribuitorul Romega Food Distribution. Lansarea este marcata printr-o campanie outdoor derulata prin intermediul agentiei independente de comunicare Kepi.
Turbo este produsa de catre Progum Corporation, companie cu sediul in Istanbul care are in portofoliu peste 40 de branduri de guma de mestecat.
Romega Food Distribution este o firma detinuta de grupul turcesc Mega Gida San care distribuie in Romania mai multe branduri de dulciuri, inclusiv marca proprie Romega.
Brandul intra pe o piata estimata la 30-40 de milioane de euro pe care compania americana Wrigley este singurul jucator important de peste 10 ani, cu brandurile Orbit, Five, Winterfresh, Airwaves. Anul trecut, Wrigley Romania a raportat o crestere usoara a afacerilor fata de 2012, de la 181,6 mil. lei ajungand la valoarea de 185,3 mil. lei.
Piata locala a gumei de mestecat a fost vizata in trecut si de catre producatorul englez Cadbury (cu brandurile Stimorol si Trident) care a activat pentru cativa ani aici, dupa preluarea Kandia (in 2007) si pana in 2010 - anul achizitiei companiei de catre Kraft Foods.





