Tchibo Exclusive isi schimba ambalajul, dar isi pastreaza gustul si aroma | Progresiv

Acelasi gust echilibrat si aceeasi aroma fina a cafelei 100% Arabica sunt disponibile acum intr-un nou ambalaj, cu un design modern si elegant. Tchibo Exclusive isi schimba ambalajul, dar isi pastreaza gustul si aroma

Exista doua soiuri principale de cafea: Arabica si Robusta, iar diferenta dintre acestea este data de gust si de aroma. Arabica este o cafea de calitate superioara, puternic aromata, pura si fina, in timp ce Robusta este o cafea tare, cu un gust puternic, usor amaruie si contine mai multa cofeina. 60% din productia mondiala de cafea este Arabica. Tchibo Exclusive contine doar cafea 100% Tchibo Arabica. Cultivate la altitudini de peste 1400 m, boabele de cafea 100% Tchibo Arabica se maturizeaza lent, avand timp sa-si dezvolte gustul echilibrat si aroma fina. Doar boabele coapte, de un rosu intens, sunt culese bob cu bob pentru Tchibo Exclusive. Apoi, cafeaua este prajita lot cu lot, pentru ca fiecare soi sa-si dezvaluie caracterul unic. Tchibo 100% Arabica este ambalata prin tehnologia germana Tchibo pentru a-si pastra aroma proaspata.
Tchibo este unul dintre cei mai importanti producatori de cafea din lume, fiind lider pe piata de cafea prajita in Germania, Austria, Polonia si Cehia. Compania a intrat pe piata romaneasca in anul 2001. 
 

Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o nouă fabrică de hârtie cerată, prima de acest fel din estul Europei. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o fabrică de hârtie cerată
Grupul Exonia, unul dintre principalii jucători din industria ambalajelor din România, a investit aproximativ 1,75 milioane de euro într-o...
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...