Tchibo Exclusive isi schimba ambalajul, dar isi pastreaza gustul si aroma | Progresiv

Acelasi gust echilibrat si aceeasi aroma fina a cafelei 100% Arabica sunt disponibile acum intr-un nou ambalaj, cu un design modern si elegant. Tchibo Exclusive isi schimba ambalajul, dar isi pastreaza gustul si aroma

Exista doua soiuri principale de cafea: Arabica si Robusta, iar diferenta dintre acestea este data de gust si de aroma. Arabica este o cafea de calitate superioara, puternic aromata, pura si fina, in timp ce Robusta este o cafea tare, cu un gust puternic, usor amaruie si contine mai multa cofeina. 60% din productia mondiala de cafea este Arabica. Tchibo Exclusive contine doar cafea 100% Tchibo Arabica. Cultivate la altitudini de peste 1400 m, boabele de cafea 100% Tchibo Arabica se maturizeaza lent, avand timp sa-si dezvolte gustul echilibrat si aroma fina. Doar boabele coapte, de un rosu intens, sunt culese bob cu bob pentru Tchibo Exclusive. Apoi, cafeaua este prajita lot cu lot, pentru ca fiecare soi sa-si dezvaluie caracterul unic. Tchibo 100% Arabica este ambalata prin tehnologia germana Tchibo pentru a-si pastra aroma proaspata.
Tchibo este unul dintre cei mai importanti producatori de cafea din lume, fiind lider pe piata de cafea prajita in Germania, Austria, Polonia si Cehia. Compania a intrat pe piata romaneasca in anul 2001. 
 

Business afacere antreprenoriala Miedaria familia Negot sticla de mied antreprenor roman. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Din stup în pahar, traseul unui business creat din trei ingrediente: Miedăria
Cei cinci stupi de albine primiți drept cadou de nuntă au reprezentat punctul de pornire în aventura antreprenoriatului pentru familia Negoț cu...
Trenduri consumator comportamentul consumatorului in 2025 marcat de incertitudine, frica de inteligenta artificiala. vezi pe revistaprogresiv.ro
Consumatorul român, prins în spirala neîncrederii față de lideri
Trăim într-o lume din ce în ce mai polarizată, în care globalizarea, democrația și disparitățile economice influențează cursul lucrurilor....
Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari
PepsiCo a anunțat achiziția brandului de băuturi prebiotice Poppi, un business cu o creștere accelerată, pentru suma de circa 1,95 miliarde de...
pret raft paine scumpire supermarket
ANPC vrea să oblige retailerii să afișeze adaosul comercial la raft, lângă preț
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor vrea să oblige comercianții să afișeze la raft, lângă preț, și adaosul comercial...
Raluca Baldea si Alexandru Stancu Deloitte Romania 002
TVA intră oficial în era digitală. Ce măsuri prevede ViDA și care este impactul estimat?
Autoritățile europene au finalizat procesul de adoptare a inițiativei „TVA în Era Digitală” (VAT in Digital Age - ViDA) menită să...