Tasty, o noua imagine | Progresiv

BrandTailors, compania de strategie si design de brand, a conturat strategia si imaginea Tasty, brand aflat in portofoliul companiei Libarom Agri. Tasty, o noua imagine

Intre elementele grafice folosite pentru conturarea noii imagini se regasesc boneta de bucatar si copertina in dungi colorate specifica aprozarelor, pescariilor si macelariilor.

Decizia de a crea o noua imagine brandului Tasty a fost luata in contextul in care compania si-a manifestat intentia de a-si consolida si extinde prezenta pe piata prin abordarea retailului modern.

Libarom Agri, jucator pe piata de FMCG din Romania, activeaza prin intermediul marcii Tasty Freshness & Quality in diverse subcategorii, precum conserve de carne, peste sau legume si compoturi de fructe.

In ciuda faptului ca portofoliul de produse era mercantizat exclusiv prin canalele de retail traditional (en-gross,  vanzari directe etc.), compania Libarom Agri se situa la inceputul anului 2009 pe primele pozitii ca volum al vanzarilor

Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...
Emilia Popa-Dolis fondator EMBLEMA Retail Solutions
Inovație în sustenabilitate. Povestea EMBLEMA Paper Bags, de la frunză la ambalaj
Un produs unic, patentat la nivel mondial, sacoșele din hârtie din frunze căzute au început să fie produse în România la finalul anului 2023,...