Stalinskaya Vodka si Coca-Cola, parteneriat pentru vara 2010 | Progresiv
Stalinskaya Vodka promoveaza in aceasta vara o oferta speciala: in marile retele de retail (Carrefour, Cora, Real, Billa), consumatorii pot gasi pe rafturi noile pachete „Mix party”, care contin o sticla de Stalinskaya de 0.7L litri si una de Coca- Cola la 1 L.
„Dintre mixurile de bauturi care au la baza vodca, cel cu Coca-Cola si cateva cuburi de gheata este unul foarte apreciat de consumatori. Stalinskaya Vodka Mixed Party este astfel o oferta > dedicata nu numai consumatorilor traditionali de vodca, ci si celor care pe timp de vara prefera bauturile alcoolice >”, a aratat Florin Radulescu, directorul Grupului Prodal, detinatorul marcii Stalinskaya Vodka.
Asocierea brandurilor din portofoliul Grupului Prodal cu cele apartinand The Coca- Cola Company a inceput inca de anul trecut, cand cele doua companii au lansat un parteneriat strategic, care a debutat cu o oferta speciala dedicata Sarbatorilor de Iarna- Wembley Dry Gin oferit consumatorilor la pachet cu cea mai populara apa tonica din lume- Schweppes.
Pachetul Stalinskaya Vodka Mix Party este disponibil in marile retele de retail pana la sfarsitul lunii august, la un pret foarte atractiv. Consumatorii vor regasi oferta atat la rafturile dedicate bauturilor alcoolice, cat si in standurile speciale dedicate promotiilor.
Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, face parte din Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si din regiune. Prodal detine doua branduri lideri de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (42% cota de piata din valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (51% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de ACNieslen.





