Stalinskaya Vodka si Coca-Cola, parteneriat pentru vara 2010 | Progresiv

Stalinskaya Vodka promoveaza in aceasta vara  o oferta speciala: in marile retele de retail (Carrefour, Cora, Real, Billa), consumatorii pot gasi pe rafturi noile pachete „Mix party”, care contin o sticla de Stalinskaya de 0.7L litri si una de Coca- Cola la 1 L. Stalinskaya Vodka si Coca-Cola, parteneriat pentru vara 2010

„Dintre mixurile de bauturi care au la baza vodca, cel cu Coca-Cola si cateva cuburi de gheata este unul foarte apreciat de consumatori. Stalinskaya Vodka Mixed Party este astfel o oferta > dedicata nu numai consumatorilor traditionali de vodca, ci si celor care pe timp de vara prefera bauturile alcoolice >”, a aratat Florin Radulescu, directorul Grupului Prodal, detinatorul marcii Stalinskaya Vodka.

Asocierea brandurilor din portofoliul Grupului Prodal cu cele apartinand The Coca- Cola Company a inceput inca de anul trecut, cand cele doua companii au lansat un parteneriat strategic, care a debutat cu o oferta speciala dedicata Sarbatorilor de Iarna- Wembley Dry Gin oferit consumatorilor la pachet cu cea mai populara apa tonica din lume- Schweppes.

Pachetul Stalinskaya Vodka Mix Party este disponibil in marile retele de retail pana la sfarsitul lunii august, la un pret foarte atractiv. Consumatorii vor regasi oferta atat la rafturile dedicate bauturilor alcoolice, cat si in standurile speciale dedicate promotiilor.

Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, face parte din Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si  din regiune. Prodal detine doua branduri lideri de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (42% cota de piata din valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (51% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de  ACNieslen.

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...