SPAR unveils major new partnership in Greece | Progresiv

SPAR Hellas, the SPAR Partner in Greece, has announced a new partnership with Bazaar S.A., a member of the Veroukas Group, that operates more than 150 supermarkets and 11 Cash & Carry stores throughout the country. SPAR unveils major new partnership in Greece

The collaboration is aiming at the creation of economies of scale and strengthening its presence in Greece particularly in convenience format. As part of the agreement, Bazaar will provide logistics support to Spar Hellas and will also develop new Spar branded stores.  Bazaar operates more than 150 supermarkets and 11 cash & carry stores throughout the country and this new partnership has agreed to open four Spar stores by Bazaar in 2020 adding to the existing 31 stores.

Fivos Karakitsos, Managing Director of SPAR Greece has expressed delight in the new partnership, saying: “SPAR Hellas with the support of Bazaar and the Veroukas Group now offers the most dynamic and comprehensive commercial proposal for middle-market retail stores. We have the power of the global SPAR Brand, strong marketing strategies, a nationwide distribution network, a full range of own brand products, as well as competitive benefits and prices. By joining forces, we are sure to create an even stronger SPAR presence in Greece.” (www.kantarretailiq.com)

PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție
PlantExtrakt, unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor de îngrijire a sănătății de larg consum, va investi în acest an...
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961
Consumul de vin la nivel global a scăzut la cel mai mic nivel din 1961, respectiv 214.2 milioane de hectolitri, scrie esmmagazine.com. Acest...
Strategii eficiente pentru succes omnichannel, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...
Ciprian Rosca, Director Comercial Cramele Recas despre strategia de crestere a companiei, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cramele Recaș: Indiferent de ce își doresc producătorii, consumatorii cer promoții
După un 2024 cu o creștere ușoară a afacerilor pe piața internă și un declin moderat al volumelor vândute, producătorul de vin Cramele...
Magazin Euromarket Babeni_1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Euromarket, retailerul care vrea să rescrie tiparele în comerțul independent
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală de retail, Euromarket alocă bugete cu șase zerouri pentru extinderea Euromarket 2.0, un...
paste 2025 produse traditionale
EY România: Calitatea și prețul domină deciziile de achiziție pentru sărbătorile de Paște
Într-un context marcat de inflație ridicată și instabilitate economică, preferințele consumatorilor români pentru cheltuielile legate de...