Spar launches online store in Hungary | Progresiv

Spar Hungary has announced the launch of a new online store, which includes a home delivery service covering Budapest and 49 surrounding municipalities. Spar launches online store in Hungary

The retailer said that the investment into this new online platform has created almost 100 jobs.

Spar Hungary has invested 3 million euros in the online solution and expects the annual turnover of the service to equal that of an Interspar hypermarket, with an average basket spend of 46 euros.

It plans to expand the online service in the near future.

“We have achieved another milestone with the launch of our online solution. Thanks to great team work, we have successfully implemented a major project for the business." said Márk Maczelka, head of communications at Spar Hungary. Spar Hungary said that shoppers can request deliveries from Monday to Saturday, in two hour time slots.

The delivery fee ranges from 1.50 euros to 3.00 euros. Alternatively, shoppers can choose to collect their orders through a drive-in service at the Interspar Hypermarkets.

According to the statement, the retailer will use environmentally friendly paper bags for packing and delivering items. (www.esmmagazine.com)

Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...