SOUTH AMERICA: Coca-Cola launches cans and bottles with braille | Progresiv

Coca-Cola has launched something innovative for the blind and visually impaired: Mexican and Argentinian cans and bottles will get notifications in braille. This way, these people can also be included into the soda giant's hugely successful "Share hapiness" name campaign. SOUTH AMERICA: Coca-Cola launches cans and bottles with braille

Mexican advertising agency Anónimo added a very original twist to the popular name campaign that has brought Coca-Cola worldwide success: it added names in braille to the well-known red cans, allowing people with visual impairments to "read" their own name as well.

The idea proved so successful that Coca-Cola placed a braille-writing soda machine in a local theater so that people could get their name engraved in braille.

In another South American country, Argentina, Coca-Cola asked advertising agency Geometry Global to design personalized labels for the bottles. These were made for the "Los Murciélagos", the Argentinian national football team for the blind. (www.retaildetail.eu)

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...