Smithfield vrea sa exporte peste 10% din productia de carne de porc din 2012 | Progresiv

Smithfield Romania, cel mai mare producator local de carne de porc, va livra la export peste 10% din productia realizata in acest an, a declarat Bogdan Mihail, presedintele grupului. Smithfield vrea sa exporte peste 10% din productia de carne de porc din 2012

Subsidiara locala a grupului american, impreuna cu cateva ferme partenere, a obtinut la inceputul acestui an autorizatia de a face comert international cu carne de porc dupa mai multi ani in care producatorii romani nu au putut sa livreze carne de porc decat pe piata interna, din cauza focarelor de pesta porcina existente in tara.

Pe viitor, Smithfield ia in calcul exportul si pe alte piete din afara Uniunii Europene, insa acest lucru nu este inca permis de autoritatile europene. “Se incearca totusi la nivelul Ministerului Agriculturii, Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si a Sigurantei Alimentare si al Asociatiei Romane a Carnii obtinerea autorizatiilor necesare de comert cu carne de porc in China, Coreea de Sud, Rusia, Kazakhstan, unde exista o cerere foarte mare de carne de porc – in special de subproduse”, a mai declarat Bogdan Mihail.

Cele 46 de ferme Smithfield din Romania, impreuna cu unitatile fermierilor parteneri, produc un efectiv anual de circa 850.000 de porci comercial, care sunt procesati in propriul abator, Smithfield Prod. Conform datelor comisiei de clasificare a carcaselor aceasta reprezinta aproximativ un procent de aproximativ 30% din productia de carne de porc in sistem industrial.

De la intrarea pe piata romaneasca, grupul american Smithfield a investit peste 600 de milioane de dolari pe plan local.

Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl își propune să ajungă la zero emisii (Net-Zero) până în 2050
Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective în ceea ce privește protejarea mediului prin...
Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...