SLOVENIA: Heineken to pay 115 million euros for 51% stake in Slovenian brewer Pivovarna Laško | Progresiv

Heineken has signed “a binding agreement” with a consortium of shareholders to acquire more than 51% of the Slovenian beermaker Pivovarna Laško. SLOVENIA: Heineken to pay 115 million euros for 51% stake in Slovenian brewer Pivovarna Laško

The group will pay 25.56 euros per share for more than 4.47m shares in Slovenia’s leading brewer, representing a total investment of 114.3 million euros. The acquisition remains subject to regulatory approval and will be followed by a mandatory takeover offer extended to all remaining shareholders, Heineken said.

The move will allow Heineken to enhance its position in Slovenia, which is strategically located between other markets where it has operations. Pivovarna Laško “operates two modern and well-invested breweries and owns and brews the renowned Laško and Union beers, with strong heritage across the Adria region,” the Amsterdam-based company added. (www.foodbev.com)

Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...