Shrek debuteaza in statiile OMV si PETROMV | Progresiv

Cel de-al patrulea si ultimul film animat despre aventurile indragitului capcaun verde va fi lansat in Romania in data de 16 iulie 2010. "Shrek pentru totdeauna", titlul celei mai recente productii Shrek, va deveni sloganul statiilor OMV si PETROMV din Romania, unde clientii vor avea oportunitatea de a castiga premii importante in cadrul campaniei ce se va desfasura in perioada 17 iunie - 9 septembrie 2010. Cei ce vor sa isi dubleze sansele de castig pot participa la o serie de concursuri online. Shrek debuteaza in statiile OMV si PETROMV

Radu Caprau, Head of OMV's Filling Station Business in Romania, a declarat: "OMV si PETROMV sunt statii de distributie carburant special concepute pentru a satisface nevoile persoanelor in miscare si ale masinilor acestora. Suntem incantati sa putem oferi clientilor nostri un concurs atractiv, cu premii, inspirat de unul dintre cele mai indragite personaje de filme animate".

Campania cu premii va fi lansata in toate statiile OMV si PETROMV din tara in data de 17 iunie 2010. Clientii primesc un talon razuibil pentru fiecare tranzactie de minim 80 de lei in statii sau pentru orice produs VIVA in valoare de cel putin 15 lei achizitionat, precum si pentru fiecare spalare premium a masinii sau alte oferte promotionale speciale. Cu ajutorul taloanelor razuibile clientii au sansa de a castiga premii instant: unul din cele patru modele de ornamente pentru pix Shrek sau un MP3 player Shrek. In plus, taloanele razuibile ofera clientilor posibilitatea de a colectiona timbre bonus, ce pot fi lipite pe un talon colector. La 8 timbre adunate pe talonul colector, clientul primeste unul din cele patru pahare Shrek si are sansa de a castiga marele premiu - o excursie de basm de o saptamana in Orlando (Florida, SUA) pentru patru persoane.

"Pentru a sarbatori premiera filmului Shrek IV, punem la dispozitia fanilor Shrek din Romania un pachet complet. Acesta este disponibil exclusiv in statiile OMV si PETROMV si suntem mandri de acest lucru", a declarat Radu Caprau.

Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl va extinde cu 20% ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile în sortiment
Lidl își consolidează angajamentul în ceea ce privește alimentația conștientă printr-o aliniere și mai consecventă a gamei sale de produse...
Boardul de Sustenabilitate
Coca-Cola HBC România investește 200.000 euro într-un program național în zona sustenabilității
Coca-Cola HBC România, prin platforma #DupăNoi, alături de Federația Fundațiile Comunitare din România, lansează Boardul de Sustenabilitate,...
PENNY_Odorheiu Secuiesc
PENNY România relochează magazinul din Odorheiu Secuiesc
PENNY România marchează începutul anului 2025 prin relocarea magazinului din Odorheiu Secuiesc într-un spațiu extins, situat pe strada...
La Cocoș intră pe piața din Brașov
La Cocoș investește 6 mil. euro în cel de-al patrulea magazin
La Cocoș, unul dintre cele mai dinamice lanțuri de hipermarketuri din România, va inaugura pe 24 ianuarie cel de-al patrulea magazin, în urma...
Belgin Bactali_CEO Cargus
CFO-ul Cargus, numit la conducerea companiei
Cargus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de curierat din România, anunță numirea lui Belgin Bactali la conducerea...
VIZUAL PARTENERI MEDIA re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025
re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025 – Primul eveniment al anului pentru profesioniștii din retail, curierat și logistică
Business Review anunță organizarea celei de-a opta ediții a evenimentului re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics, care va avea...