La Cocoș deschide cea de-a patra locație în urma unei investiții de circa 6 mil. euro

La Cocoș, unul dintre cele mai dinamice lanțuri de hipermarketuri din România, va inaugura pe 24 ianuarie cel de-al patrulea magazin, în urma unei investiții de circa șase milioane euro. La Cocoș intră pe piața din Brașov

Noua locație La Cocoș va fi deschisă în Complexul Comercial Brintex din Brașov. Din suma totală investită, 2,7 milioane de euro au fost alocate amenajării și mobilării magazinului, iar diferența de 3,2 milioane de euro a fost destinată stocurilor de mărfuri necesare aprovizionării.

Această inaugurare marchează începutul unui plan ambițios de expansiune, conceput de fondatorul Iulian Nica împreună cu noii acționari: BERD, Morphosis Capital și CCEECAT Capital.

Deschiderea din Brașov reprezintă primul pas dintr-un proiect amplu de extindere, care prevede inaugurarea a 12 noi magazine în următorii trei - cinci ani, având ca obiectiv atingerea unui total de minimum 15 magazine și a unei cifre de afaceri de 1 miliard de euro până în 2030. În acest an, compania își propune să deschidă încă trei locații suplimentare în alte orașe din România, urmând ca, până la sfârșitul anului 2025, La Cocoș să fie prezent în șapte orașe din țară.

Prezent de peste zece ani pe piața locală de retail, La Cocoș mizează pe politica prețurilor „corecte și dinamice”, în funcție de cantitatea cumpărată, pentru a se dezvolta la nivel național. La Cocoș este un format de magazin ce oferă clienților trei niveluri de prețuri în funcție de cantitatea achiziționată. Retailerul își desfășoară activitatea pe suprafețe mari, având la vânzare per magazin aproximativ 12.000 de produse din cele mai cunoscute și mai vândute produse din România.

În luna august a anului trecut, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), CEECAT Capital Fund, un fond regional de private equity care colaborează cu fondatori vizionari pentru a sprijini creșterea, buna guvernanță și responsabilitatea socială în Europa emergentă și Morphosis Capital Fund II, un fond de capital de creștere axat pe dezvoltarea, și transformarea IMM-urilor locale în jucători regionali, au devenit acționarul majoritar în cadrul retailerului local La Cocoș, deținut de antreprenorii români, Iulian și Gianina Nica. Parteneriatul vizează expansiunea accelerată a amprentei La Cocoș pe teritoriul României.

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
4 din 10 coșuri Sezamo conțin cel puțin un superaliment
Supermarketul online Sezamo anunță că în luna ianuarie focusul clienților este majoritar pe produse sănătoase: 4 din 10 coșuri conțin cel...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour trece în mandat gestiune 39 magazine din Franța
Carrefour a anunțat că va trece alte 39 de magazine din locații integrate în locații în sistem mandat gestiune, majoritatea hipermarketuri și...
Pain Plaisir, planuri pentru 2025
Atingerea pragului de 25 mil. lei, ambiția Pain Plaisir pentru 2025
Pain Plaisir, unul dintre cei mai importanți jucători din Capitală pe segmentul de brutărie artizanală, și-a setat atingerea unei cifre de...
inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele au continuat să se scumpească și în 2024
Deși ritmul scumpirilor s-a temperat pe parcursul anului trecut, existând chiar categorii de alimente de bază unde prețurile au scăzut, datele...
Supermarket La Cocoș se vinde
La Cocoș deschide primul său hipermarket din Brașov pe 24 ianuarie
La Cocoș, unul dintre cele mai dinamice lanțuri de hipermarketuri din România, confirmă deschiderea primului magazin în Brașov. Situat în...
Proprietarul Mega Image finalizeaza preluarea Profi
Ahold Delhaize se așteaptă ca Profi să adauge 3 mld. euro la rezultatele grupului în 2025
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a finalizat achiziția retailerului român de produse alimentare Profi Rom Food SRL (Profi) de la MidEuropa...