Selgros Romania premiaza fidelitatea clientilor | Progresiv

Selgros Cash&Carry Romania a lansat campania promotionala „Ola, amigo! La Selgros castigi siguro!”, care consta in raplatirea fidelitatii clientilor. Pentru orice achizitie de produse in valoare de minim 250 de lei pe o factura consumatorii pot castiga una din cele 20 de vacante  all-inclusive sau unul dintre cele 300.000 de premii garantate, acordate in magazine. Selgros Romania premiaza fidelitatea clientilor

 „De 13 ani ne place sa rasplatim clientii nostri fideli si sa le implinim toate dorintele. Am lansat aceasta campanie pentru relatia importanta pe care o avem cu clientii si pentru a le multumi pentru increderea pe care o au in serviciile noastre”,  a declarat Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Cash&Carry Romania.  

Premiile constau intr-o vacanta all-inclusive in Insulele Capului Verde, 19 vacante all-inclusive, in Madeira, acordate prin tragere la sorti si alte 300.000 de premii garantate, potrivite pentru sezonul cald.  Pentru a participa la tragerea la sorti, este necesara completarea taloanelor de participare si depunerea acestora in urnele de promotie din magazin. Premiile garantate se acorda in magazine prin intermediul „Rotii Norocului”, o singura data in ziua achizitiei.

Campania se defasoara in perioada 14.05-10.06, iar regulamentul este disponibil pe www.selgros.rosi in magazine.

Gabriela Beres Managing Director Puratos tendinte brutarie patiserie ciocolaterie. Vezi pe revistaprogresiv.ro
Produsele tip răsfăț au cel mai mare impact asupra cheltuielilor alimentare
82% dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de...
sticla SGR colectare si reciclare pet ambalaje cu sigla sgr. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România...
paul_dieter
CITR: Numărul companiilor de impact aflate în dificultate atinge maximul ultimilor 11 ani
Numărul companiilor de impact aflate în insolvență iminentă crește cu 18%, de la 6.949 la 8.190, iar cel al companiilor de impact aflate în...
Alexander Pitchka
JTI a înființat un centru global IT în România
JTI a înființat un centru tehnologic în România, cu circa 140 de angajați în prezent, fiind analizată posibilitatea unei extinderi pe viitor....
raluca dumitra
eJobs: Competențele digitale vor fi cele mai căutate în următorii cinci ani
Angajatorii încep să devină tot mai preocupați de adaptarea oamenilor din companie la transformările de pe piața muncii, în contextul în care...
partslife romania OIREP
Partslife România a gestionat peste 60.000 de tone de ambalaje în doi ani de activitate
Partslife România aniversează doi ani de la intrarea pe piața locală, perioadă în care a preluat responsabilitatea pentru peste 60.000 de tone...