Scadere de 4% pentru volumele vandute de Coca-Cola Hellenic in Romania in 2011 | Progresiv
Coca-Cola Hellenic a publicat rezultatele financiare aferente anului 2011, raportand o scadere de 4% pentru volumele vandute pe piata din Romania, declinul fiind similar celui aferent anului 2010. Astfel, anul trecut Coca-Cola HBC a vandut pe piata locala 160,7 milioane de unitati de vanzare (unit cases), cu 7 milioane mai putin decat in anul precedent. In ceea ce priveste rezultatele din T4 2011, Coca-Cola Hellenic a raportat o scadere de circa 5% (mid single digit) pentru volumele vandute in Romania.
La nivel mondial, Coca-Cola Hellenic a raporta vanzari in usoara scadere in 2011 fata de 2010 (-1%), pana la aproximativ 2 miliarde de unitati de vanzare (unit cases). Cu toate acestea, veniturile nete din vanzari au crescut cu 1% anul trecut comparativ cu 2010, la 6,85 miliarde de euro.
La nivelul ultimelor trei luni din 2011, Coca-Cola Hellenic a raportat o scadere de 3% a volumelor (de la 480,5 milioane de unitati de vanzare in T4 2010 la 465,4 milioane de unitati de vanzare in T4 2011). Tot in intervalul octombrie – decembrie 2011, la nivel mondial, Coca-Cola Hellenic a inregistrat un avans de 2% a veniturilor nete din vanzari, pana la valoarea de aproximativ 1,53 miliarde de euro.
Grupul Coca-Cola Hellenic este prezent pe piata locala prin Coca-Cola HBC Romania, lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania, asigurand imbutelierea, distributia, vanzarea si marketingul operational pentru produsele din portofoliul Coca-Cola Company. Din portofoliul companiei pe piata locala fac parte branduri precum Coca-Cola, Fanta, Sprite, Cappy Tempo sau Schweppes.





