Scadere de 4% pentru volumele vandute de Coca-Cola Hellenic in Romania in 2011 | Progresiv

Coca-Cola Hellenic a publicat rezultatele financiare aferente anului 2011, raportand o scadere de 4% pentru volumele vandute pe piata din Romania, declinul fiind similar celui aferent anului 2010. Astfel, anul trecut Coca-Cola HBC a vandut pe piata locala 160,7 milioane de unitati de vanzare (unit cases), cu 7 milioane mai putin decat in anul precedent. In ceea ce priveste rezultatele din T4 2011, Coca-Cola Hellenic a raportat o scadere de circa 5% (mid single digit) pentru volumele vandute in Romania. Scadere de 4% pentru volumele vandute de Coca-Cola Hellenic in Romania in 2011

La nivel mondial, Coca-Cola Hellenic a raporta vanzari in usoara scadere in 2011 fata de 2010 (-1%), pana la aproximativ 2 miliarde de unitati de vanzare (unit cases). Cu toate acestea, veniturile nete din vanzari au crescut cu 1% anul trecut comparativ cu 2010, la 6,85 miliarde de euro.

La nivelul ultimelor trei luni din 2011, Coca-Cola Hellenic a raportat o scadere de 3% a volumelor (de la 480,5 milioane de unitati de vanzare in T4 2010 la 465,4 milioane de unitati de vanzare in T4 2011). Tot in intervalul octombrie – decembrie 2011, la nivel mondial, Coca-Cola Hellenic a inregistrat un avans de 2% a veniturilor nete din vanzari, pana la valoarea de aproximativ 1,53 miliarde de euro.

Grupul Coca-Cola Hellenic este prezent pe piata locala prin Coca-Cola HBC Romania, lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania, asigurand imbutelierea, distributia, vanzarea si marketingul operational pentru produsele din portofoliul Coca-Cola Company. Din portofoliul companiei pe piata locala fac parte branduri precum Coca-Cola, Fanta, Sprite, Cappy Tempo sau Schweppes.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...