Sagit Tzur-Lahav se retrage din pozitia detinuta in cadrul Tnuva Romania | Progresiv

Sagit Tzur-Lahav, VP Marketing Tnuva Romania, a anuntat ca la inceputul  lunii august 2009 se va retrage din pozitia pe care a detinut-o in ultimii patru ani in cadrul Tnuva Romania. Sagit Tzur-Lahav se retrage din pozitia detinuta in cadrul Tnuva   Romania

In motivarea deciziei de retragere, Tzur-Lahav declara ca isi va orienta atentia catre noi provocari ale mediului de afaceri.

Aceasta si-a inceput cariera in divizia de lactate a companiei Tnuva in urma cu 12 ani si a detinut multiple pozitii in cadrul departamentului de marketing. Ultima pozitie detinuta in Israel, inainte de a veni in Romania, a fost Business Manager pentru intreaga divizie de produse lactate Tnuva.

Campania de lansare a brandului Tnuva, coordonata de Sagit Tzur-Lahav, a castigat Golden EFFIE pentru cea mai eficienta lansare a unui brand in 2008.

Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, fondată în 2012, anunță dezvoltarea diviziei de ambalaje food și lansarea de produse...