Romania sustains Purcari sales at 9 months | Progresiv

Purcari Group reported revenues of 138.6 million lei for the first nine months of the year, up by 22% from the same period of 2018. Also, net profit increased by 15%, to 29.4 million lei, according to the financial report published by the company. Interestingly, Romania has contributed the most to this growth (+25% year-on-year), but good performances have been reported on the markets of Moldova and Asia as well. Romania sustains Purcari sales at 9 months

"We are pleased with the results for the first 9 months and we are waiting confidently for the fourth quarter, which is a decisive and most important one, considering the seasonal factor. We are content with this year’s yield, a difficult year at global level, which positions us favorably in terms of demand and prices, as we prepare for our ambitious 2020 plans”, adds Victor Bostan, CEO Purcari Wineries.

The company announces that it will continue the strategy of premiumization, with a launch of Malbec de Purcari, but also of Dominum Cervi, the offer from the premium range from Crama Ceptura.

Purcari Wineries includes Purcari, Crama Ceptura, Bostavan and Bardar brands and is one of the largest wine and brandy groups in Central and Eastern Europe. The group manages around 1,400 hectares of vineyards and operates four production platforms in Romania and Moldova. The group is a leader in the premium wine segment in Romania, with a share of about 25% and the largest wine exporter in Moldova, delivering in over 30 countries.

PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție
PlantExtrakt, unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor de îngrijire a sănătății de larg consum, va investi în acest an...
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961
Consumul de vin la nivel global a scăzut la cel mai mic nivel din 1961, respectiv 214.2 milioane de hectolitri, scrie esmmagazine.com. Acest...
Strategii eficiente pentru succes omnichannel, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...
Ciprian Rosca, Director Comercial Cramele Recas despre strategia de crestere a companiei, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cramele Recaș: Indiferent de ce își doresc producătorii, consumatorii cer promoții
După un 2024 cu o creștere ușoară a afacerilor pe piața internă și un declin moderat al volumelor vândute, producătorul de vin Cramele...
Magazin Euromarket Babeni_1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Euromarket, retailerul care vrea să rescrie tiparele în comerțul independent
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală de retail, Euromarket alocă bugete cu șase zerouri pentru extinderea Euromarket 2.0, un...
paste 2025 produse traditionale
EY România: Calitatea și prețul domină deciziile de achiziție pentru sărbătorile de Paște
Într-un context marcat de inflație ridicată și instabilitate economică, preferințele consumatorilor români pentru cheltuielile legate de...