ROMANIA: Supeco reports losses in its first year of activity | Progresiv

Supeco Investment Company, who operates Carrefour’s store chain Supeco, completed the first year on the local market with a business of about 50 million lei, but with losses of 8 million lei. ROMANIA: Supeco reports losses in its first year of activity

The first Supeco store was opened in autumn of 2014 in Ramnicu Valcea. The chain currently consists of four business units, the other stores operating in Targoviste, Slatina and Giurgiu - which is also the latest opening (March 2015).

With the opening of Supeco, Carrefour launched a new retail concept on the local market, a hybrid between cash & carry and discounter. The chain is independent of Carrefour Romania, with its own team and a marketing strategy and communication different from the Carrefour hypermarkets chain.

Supeco stores have a sales area ranging between 1,500 and 2,000 square meters, part of them being located in the former Interex supermarkets, a brand left the market. In terms of assortment, Supeco provides customers groceries, beverages, house cleaning products, personal hygiene products, as well as fruits, vegetables and fresh meat.

Supeco concept was first launched by Carrefour in 2013, in Spain, under the banner "savings for your family." At that time, the new chain had been presented as a hybrid discounter-cash&carry format. In Spain, Supeco is still a pilot project, with only 4 units operational at this time. It is important to note that some of the store openings in that market were conducted in locations of Carrefour Market supermarkets.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...