ROMANIA: Sales of foods and beverages, up by 19.4% in the first eight months | Progresiv

Trade on foods, beverages and tobacco reported a gross increase of 19.4% in the first eight months of 2016 and seasonally adjusted sales reported an advance of 19.6% compared to the same period of last year, according to data published by the National Institute of Statistics (INS). ROMANIA: Sales of foods and beverages, up by 19.4% in the first eight months

In August, sales of food and beverages increased by 5.9% as gross series and by 9.5% as adjusted series compared to August of the previous year.

Compared with July 2016 sales of food, beverages and tobacco registered a slight advance in August, of 0.5% as gross series and 0.3% as adjusted series.

Overall, the turnover of retail trade (except for trade of motor vehicles and motorcycles) registered in the first eight months of 2016 an increase of 16.3% as gross series and 15.9% depending on the number of working days and seasonality compared to the same period of last year, according to INS.

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...