ROMANIA: Over half of Romanians drink milk daily | Progresiv

A percentage of 53% of Romanians consume milk once or several times a day, according to an online survey conducted by dairy manufacturer Olympus Romania in October this year. ROMANIA: Over half of Romanians drink milk daily

The study shows that 71% of respondents associate milk with the first part of the day and consume it in different ways at breakfast. Also, in one of three households in Romania are consumed 2-3 liters of milk per week, and 41% of respondents say that all family members are consuming milk regularly.

From the desire to preserve as much of its natural benefits, 67% of survey respondents consume the milk simply, while 19% mix it with sugar, honey or cocoa. Only 9% of respondents say they use milk in coffee.

For 81% of respondents, milk remains an important source of calcium, vitamins and minerals, while 22% of them choose it because it reminds them of childhood. Nearly half of respondents (44%) prefer milk because it offers serenity, and 25% drink it because it reduces the hunger sensation.

The study was conducted by Olympus Romania and aims to identify milk consumption habits among Romanians. Data were obtained through an online questionnaire, answered by 271 people employed in urban areas, which are connected to the internet and use social networks.

Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl își propune să ajungă la zero emisii (Net-Zero) până în 2050
Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective în ceea ce privește protejarea mediului prin...
Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...