Romania, the most important market for Purcari Wineries | Progresiv

Purcari Wineries producer reported for 2019 revenues of 199 million lei, up by 18% compared to the previous year and a net profit of 44 million lei (+5%), according to the preliminary financial report. Romania, the most important market for Purcari Wineries

Of the markets on which it operates, Romania generated the largest part of sales, respectively 81.9 million lei, while in Moldova the producer reported sales of 44 million lei. In third place in the top of the most important markets is Poland, with sales of 20 million lei, followed by Asia, with 11 million lei.

Regarding the segmentation of sales by product categories, the wines generated sales of 165.62 million lei, while the divin and brandy segment - 28.86 million lei, and the hotel and restaurant services reported revenues of 2.6 million lei.

Investors traded shares worth 54 million lei from the beginning of the year, which resulted in a 5% appreciation, the issuer reaching a capitalization of 466 million lei on the Bucharest Stock Exchange.

Purcari Wineries holds the Purcari, Crama Ceptura, Bostavan and Bardar brands in its portfolio and is one of the largest wine and brandy groups in Central and Eastern Europe. Starting with February 2018, the company is listed on the Bucharest Stock Exchange.

Maspex Romania primește undă verde pentru preluarea pachetului majoritar al Purcari Wineries. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Maspex Romania primește undă verde pentru preluarea pachetului majoritar al Purcari Wineries
Maspex Romania, parte a Grupului Maspex, a primit ultimele aprobări necesare din partea Consiliilor Concurenței din România, Bulgaria și...
annabella deschidere magazine in Bucuresti 2
Annabella intră pe piața din București cu 17 magazine, în urma preluării locațiilor de la Mega Image
Rețeaua de retail Annabella, o afacere 100% antreprenorială, deținută de soții Dorina și Dan Mutu, se extinde pe piața din București și...
Lidl și Grup Șerban extind parteneriatul privind furnizarea de cartofi. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Lidl și Grup Șerban extind parteneriatul privind furnizarea de cartofi și în extrasezon
Lidl România și Grup Șerban Holding anunță extinderea parteneriatului comercial care facilitează prezența cartofilor românești în cele...
Studiu: Tinerii din Generația Z consumă carne mai mult de șase ori pe săptămână. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Studiu: Tinerii din Generația Z consumă carne mai mult de șase ori pe săptămână
Peste 95% din tineri urmează un model alimentar omnivor, consumând alimente de toate tipurile, inclusiv carne, lactate, ouă, fructe, legume și...
La Cocoș intră în Argeș cu un magazin deschis în locul unui hipermarket Carrefour. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea La Cocoș de către proprietarul Kaufland ridică semne de întrebare din perspectiva concurenței
Consiliul Concurenței a identificat o serie de îngrijorări concurențiale legate de tranzacția prin care grupul Schwarz, care operează în...
Investitie_distilerie_Alexandrion_1
Alexandrion Group, investiții de 2 mil. euro în extinderea producției
Alexandrion Group, liderul pieței din România în producția și distribuția de băuturi spirtoase și vinuri, și singurul producător de whisky...