ROMANIA: Farmec to open 5 new stores in 2016 | Progresiv

Farmec, the most important Romanian cosmetics manufacturer, announces that it will open 5 new stores in 2016, two of which are located in Bucharest. "Expanding the chain of Farmec stores is one of the objectives included in the development strategy of our company. For 2016 we plan to expand in the country with at least five Farmec stores that will be placed in high traffic areas both in the traditional trade and in some shopping centers. Also we give great importance to our online shop which in 2015 reported sales exceeding one million euros, the customers preferring to purchase our products in this manner", said Codrean Pop, Farmec Director of Sales. ROMANIA: Farmec to open 5 new stores in 2016

Last year, the company reported a monthly average of 16,000 customers in the traditional trade. Currently the chain counts 7 distribution points in Cluj, Bucharest, Constanta, Arges, Timis, Brasov and Neamt and 3 branches in Baia Mare, Craiova and Focsani. Farmec brands are also present in the offers of all international retailer chains in Romania.

Farmec SA Cluj-Napoca, the largest Romanian cosmetics manufacturer, owns internationally recognized brands including Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital and Farmec. The company's products reach over 30 countries, the main markets being Japan, Hungary, Poland, Moldova, Iraq, Kuwait, Greece, Canada. The manufacturer ended last year with a turnover of 172.5 million lei (38.8 million euros), an increase of over 13% compared to 2014.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...