Romania are importanta strategica in afacerile Reinert | Progresiv

„Romania este o parte esentiala a performantelor strategice viitoare ale Grupului Reinert”, a declarat Hans-Ewald Reinert, Managing Partner al Reinert Romania, adaugand ca, dupa doi ani de investitii strategice, Romania reprezinta o tara cu mare importanta in planurile de expansiune internationala ale producatorului german de mezeluri. Un comunicat de presa al Grupului Reinert incearca sa dea asigurari cu privire la viitorul companiei in Romania, dupa ce aceasta si-a regandit strategia de vanzari si distributie, la un an de la intrarea pe piata. Anul trecut, Reinert Romania a decis sa-si formeze propria forta de vanzari renuntand la parteneriatul cu distribuitorul Whiteland. De asemenea, Reinert Romania are si un nou director general, in persoana lui Liviu Parjolescu, care a preluat conducerea companiei dupa plecarea lui Ovidiu Bocaniciu. Romania are importanta strategica in afacerile Reinert

Vorbind despre provocarile pietei romanesti, comunicatul afirma ca Reinert Romania si-a modificat „usor” strategia pentru a se asigura ca fabrica de la Brasov este bine integrata in reteaua internationala a Reinert si indeplineste standardele de calitate ale Grupului. „Ca un prim pas, o forta de vanzari de 60 de persoane a fost infiintata in iunie 2008. De asemenea, pentru a creste notorietatea brandului la consumator, Reinert a initiat sesiuni regulate de degustari in supermarketuri. In plus, sortimentatia a fost complet revizuita si adaptata preferintelor locale. Aceste masuri au fost completate de lansarea unor produse nou precum sunca Padurea Neagra, salam feliat Sibiu si parizer de pui. Pentru 2009, Reniert estimeaza pentru Romania un EBITDA pozitiv si asteapta o cifra de afaceri de circa 15 mil. euro.

Grupul Reinert vede Romania ca baza a expansiunii sale in Europa de Est. Specialitatile aici vor fi exportate in mai multe state UE, se arata in comunicatul grupului. „Acum vom lansa produse in Bulgaria, Suedia si Germania. Expansiunea business-ului nostru in alte tari este deja planificata”, afirma H.-E. Reinert, care subliniaza si obiectivul principal al companiei sale pentru viitor. „Dorim sa devenit cea mai importanta afacere de familie in productia de carnati si sunca din Europa. Si vad Reinert Romania ca detinand o pozitie cheie in investitiile noastre viitoare in Europa de Est”. Grupul german nu exclude nici posibilitatea achizitiilor si a parteneriatelor strategice.

Grupul Reinert este al doilea producator de sunca si carnati de pe piata germana, cu ocifra de afaceri, in 2008, de peste 340 milioane euro. Compania are fabrici in Germania, Romania si Franta.

Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, fondată în 2012, anunță dezvoltarea diviziei de ambalaje food și lansarea de produse...