ROMANIA: Albalact group’s business stagnated in the first nine months | Progresiv

Albalact Group, which includes Albalact SA, Raraul SA Campulung Moldovenesc and Albalact Logistic SRL, reported in the first nine months of the year a turnover of 312.87 million lei, slightly up compared to the same period of 2014 when net income was 312.98 million lei, according to the consolidated financial reports. ROMANIA: Albalact group’s business stagnated in the first nine months

In terms of net profit obtained by Albalact group of companies between January and September, it amounts to 9.98 million lei, significantly higher than the profit reported in the same period of last year, shows the same consolidated IFRS financial reports.

For the 2015 financial year Albalact group has budgeted a consolidated turnover of 419.45 million lei, adjusted in October according to IFRS regulations, up by almost 3% compared to 2014.

Albalact has a portfolio of over 150 products, traded under its five brand: Zuzu, Fulga, Albalact, Raraul and Poiana Florilor. The company owns 99.01% of the shares of Raraul from Campulung Moldovenesc.

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...