Revista Biz organizează a 13-a ediție a evenimentului Zilele Biz | Progresiv

Revista Biz organizează în perioada 10-14 noiembrie  cea de a 13-a ediție a evenimentului Zilele Biz. Între noutățile ediției de anul acesta se număra: sesiunea interactivă  "Antreprenori față în față" în care veți avea ocazia să stați la aceeași masă cu specialiști și antreprenori care va vor putea răspunde concrect pe subiectele care vă intereseza, 3 studii exclusive: Staffchoice, The Reputation Economy și Obiceiuri de consum, realizate de către Mercury Research, GfK România și EXACT C&C, topul Biz "Top 20 de companii din IT pentru care să lucrezi " și workshop-uri de la care vei pleca cu un plan concret de acțiune: "Arta luării deciziilor" susținut de Ph.D. Khaled Wahba, MSM Netherlands, Cum schimbăm tipare de gândire prin sustenabilitate" susținut de Thomas Kolster, autorul Goodvertising, a€œNow Hear This: The Zen of Audio Branding”, un workshop în premieră în România, susținut de Uli Reese, President / Founding Partner iV2 GmbH. Revista Biz organizează a 13-a ediție a evenimentului Zilele Biz

Între speakerii prezenți la ediția de anul acesta se numără: specialiști în comunicare, antreprenoriat și gândire creativă Paul Renaud, Senior Adjunct Lecturer Maastricht School of Management România, Benjamin Rohe, MAS Angel Fund, Rodney Collins, PHD EMEA Regional Director, Truth Central McCann WorldGRoup, Cătălin Năstăsoiu, Creative Director, Catapult, strategi care au știut să găsească oportunități și în vreme de criză Dr.Ing.Julien Bratu, Country Manager, Institutul Kaizen România, Mihail Marcu, Președinte al Consiliului de Administrație, MedLife, Ioan Popa, Fondator și director general, Transavia, Mihai Pătrașcu, CEO, Evomag, Tudor Manea, Vicepreședinte pentru HR și Tehnologie, eMAG, Bodgan Putinică, CEO la Enea Software, Flavia Popă, Secretar General, BRD - Groupe SociA©tA© GA©nA©rale, Daniel Boaje, General Manager, McDonald's, Adrian Boțan, Creative Partner &VP Creative Excellence, McCann Central and Eastern Europe, Imola Zoltan, Owner, McCann PR, Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Țiriac Bank România.

La un nivel care ne onorează, audiența de la Zilele Biz este un mix perfect format de antreprenori, manageri din mari companii, personalități, investitori, oameni de marketing, comunicare și consultanți.

Evenimentul Zilele Biz are loc în perioada 10-14 noiembrie 2014 la Howard Johnson Grand Plaza Hotel și reunește, timp de cinci zile, sute de manageri și antreprenori într-un eveniment unic care analizează tendințele în cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR și Media&Marketing.

Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...