Reteaua real,- ajunge la 24 de magazine in Romania | Progresiv

real,- Hypermarket deschide cel de-al 24-lea magazin din reteaua sa din Romania, la Ploiesti, investitie care se ridica la suma de 23,8 milioane de euro. Reteaua real,- ajunge la 24 de magazine in Romania

Primul magazin real,- din Ploiesti este amplasat in afara orasului, in Blejoi si se desfasoara pe o suprafata totala construita de 12.500 de metri patrati, cu o suprafata utila de vanzare de 7.731 de metri patrati si este deservit de o parcare cu peste 550 de locuri. real,- Ploiesti se inscrie in linia strategica de design interior, prin care se urmareste diminuarea timpului petrecut la cumparaturi, prin existenta celei de-a doua intrari in dreptul sectorului alimentar, expunerea produselor proaspete ca intr-o piata, conceptului „shop in shop” la raionul de electronice, cosmetice etc.

„Ne bucuram mult ca debutam astazi pe piata unui oras dinamic precum Ploiestiul, astfel ca, la fel ca in toate orasele unde suntem prezenti, vom face tot posibilul sa ne impunem ca un angajator de elita si un partener de marca, prin contributia la dezvoltarea economiei locale si incurajarea utilizarii ofertei de produse regionale. Am investit aproape 24 de milioane de euro pentru acest nou magazin, investitia totala de pana acum in reteaua real,-, care numara in prezent 24 hypermarketuri, cifrandu-se la aproximativ jumatate de miliard de euro”, a declarat Michel Lamoot, Managing Director al real,- Hypermarket Romania

real,- Ploiesti vine cu o oferta variata pe ambele sectoare - alimentar si nealimentar - cele 40.000 de produse comercializate fiind in proportie de 90% de la producatori si furnizori locali.

Cu spatii generoase si aerisite, noul magazin dispune de aparatura de cea mai inalta tehnologie, pe diferite sectoare de activitate: echipament frigorific ultraperformant, dispozitive de cantarire de ultima generatie, cuptoare si grill de mare capacitate la sectoarele de Gastronomie si Brutarie, dar si sistemul Enomatic de degustare a vinurilor. Fluidizarea traficului de cumparatori este asigurata zilnic prin amplasarea unui numar de 48 de case de marcat. Odata cu deschiderea noului magazin, numarul angajatilor real,- Hypermarket a crescut cu 280.

In acest an, real,- a dezvoltat gama de produse marca proprie prin introducerea a trei noi categorii: real,-QUALITY, real,-BIO si real,- Selection, care beneficiaza de un raport calitate pret superior. real,- lucreaza cu peste 60 de furnizori nationali pentru produsele marca proprie.

Dintre serviciile pe care real,- le pune la dispozitia cumparatorilor mentionam: sisteme foarte flexibile de finantare, verificarea aparaturii cumparate la bancul de proba, ajustarea hainelor, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare cu volum mare si valoare unitara de peste 500 de RON, birou pentru returnarea produselor etc.
Anul trecut, real,- Hypermarket Romania a inregistrat o crestere puternica a vanzarilor, ca urmare a continuarii expansiunii si a unei cresteri organice la nivelul magazinelor existente. Cifra de afaceri a crescut de la 1,22 miliarde lei (367 milioane Euro) in 2007 la 2,35 miliarde lei (638 milioane Euro) in 2008, ceea ce reprezinta o crestere notabila, de 92% (73.8% echivalent Euro, ajustat cu efectele cursului de schimb) in comparatie cu anul anterior. In acelasi timp, real,- si-a continuat planurile de expansiune pe piata de retail romaneasca prin deschiderea de 6 noi magazine in 2008 si 4 in 2009, astfel incat reteaua numara in prezent 24 de hypermarket-uri in Bucuresti si alte orase importante din tara (cate trei hipermarketuri in Bucuresti si Timisoara, cate doua in Constanta si Oradea si cate un magazin in Arad, Bacau, Baia Mare, Brasov, Cluj, Craiova, Deva, Galati, Pitesti, Ploiesti, Satu Mare, Sibiu, Suceava si Tg. Mures).
Numarul de angajati ai companiei la sfarsitul anului 2008 a fost de 7.568 (medie anuala care include si sediul central) cu 3.054 mai multi decat media anului 2007.

economie circulara
Academia de Sustenabilitate a lansat IMM4IMM, un marketplace dedicat afacerilor românești
Academia de Sustenabilitate, proiect dezvoltat de Social Innovation Solutions, a lansat IMM4IMM, un marketplace de soluții sustenabile. Gândit ca...
Ruxandra Târlescu Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică al PwC România începând cu data de 1 noiembrie....
magazine diana
Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA a deschis o nouă locație în Potlogi, județul Dâmbovița, ajungând astfel la 83 de unități comerciale. Magazinul...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Axel Johnson achiziționează La Fântâna de la Oresa
Axel Johnson Inc. (AJI) anunță achiziția companiei La Fântâna S.R.L, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa...
Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
Lidl România deschide un nou magazin în Timișoara și ajunge la o rețea națională de 361 de locații
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Timișoara, județul Timiș, acesta fiind magazinul cu...
cumparaturi_de_alimente_2
Furnizorul care pune la raft brandul propriu și marcă privată vinde de 48 de ori mai mult produsul private label
Ultimii ani au adus schimbări profunde pe piața FMCG, acestea fiind influențate de mai mulți factori de presiune economică și socială. Un...