Reţeaua Pronto a preluat şi ultimul magazin Tradiţional Ecologic | Progresiv

Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piaţa locală, a integrat, în luna octombrie, în reţeaua proprie şi ultimul magazin operaţional al retailerului Tradiţional Ecologic, ajungând la 15 unităţi comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziţionat 5 magazine ale Tradiţional Ecologic, un alt francizat Carrefour.  Reţeaua Pronto a preluat şi ultimul magazin Tradiţional Ecologic

„Prin această deschidere, Pronto îşi consolidează statutul de cel mai mare francizat Carrefour din România, fiind totodată şi cea mai mare reţea independentă de magazine de proximitate din Bucureşti”, au declarat reprezentanţii companiei.

Magazinul a fost deschis în Pipera-Tunari, nr. 34 D. Tot în luna octombrie, Pronto a relocat magazinul din Băneasa, de pe bulevardul Ficusului.

„Pentru că nu mai corespundea standardelor de performanţă, magazinul a fost mutat în Şoseaua Mihai Bravu, nr. 132-135, într-o locaţie cu spaţiu de vânzare de 110 mp, fiind acum cel mai mare magazin Pronto din punct de vedere al suprafeţei”, se arată într-un comunicat al companiei .

Cele 15 supermarketuri de proximitate Pronto Express pe care le operează în prezent retailerul oferă clienţilor următoarele beneficii:

  • Produse marcă proprie Carrefour;
  • Carduri de fidelitate cu cash-back şi prețuri speciale la mărci naționale de volum;
  • Aprovizionare zilnică cu legume şi fructe proaspete, lactate, mezeluri şi panificaţie;
  • Patiserie caldă, preparată în magazin;

Pronto operează în franciza Carrefour din noiembrie 2013 şi numără în prezent peste 80 de angajaţi şi colaboratori.
 

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
4 din 10 coșuri Sezamo conțin cel puțin un superaliment
Supermarketul online Sezamo anunță că în luna ianuarie focusul clienților este majoritar pe produse sănătoase: 4 din 10 coșuri conțin cel...
TaxEU Forum Bucureti
Află modificările fiscale aduse de noul an la TaxEU Forum București!
Companiile se confruntă cu noi provocări la început de 2025, ca urmare a noilor modificări legislative anunțate, ce determină efecte importante...
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025
FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a bugetat...
Victor Iancu, Partener, lider al departamentului de Strategie, EY România
Deficitele gemene ale României: iluzia stabilității și riscurile ascunse pentru viitorul economic
În termeni economici, termenul „deficite gemene” se referă la existența simultană a unui deficit bugetar - atunci când cheltuielile statului...
Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour trece în mandat gestiune 39 magazine din Franța
Carrefour a anunțat că va trece alte 39 de magazine din locații integrate în locații în sistem mandat gestiune, majoritatea hipermarketuri și...