Reteaua Metro ajunge la a 4-a editie cu programul "Il Gusto d'Italia" | Progresiv
Reteaua Metro Cash & Carry Romania deruleaza intre 15 mai – 4 iunie 2014 a patra editie a programului “Il Gusto d’Italia”, sustinut de Ambasada Italiei la Bucuresti si Institutul Italian de Comert Exterior Bucuresti. Programul se desfasoara cu ocazia Zilei Nationale a Italiei.
In perioada mentionata, toate magazinele Metro Cash&Carry Romania (cu exceptia Metro Punct) au oferte promotionale la peste 900 de produse cu specific italian si desfasoara activitati culinare speciale pentru clientii lor.
“Pentru al patrulea an consecutiv, sarbatorim Ziua Nationala a Italiei prin oferte promotionale si activitati speciale care celebreaza cultura culinara si stilul de viata italiene. Prin programul >, ii intampinam pe intreprinzatorii independenti, clientii nostri, cu promotii specifice care sa le ofere avantaje competitive si, desigur, idei de preparate italiene”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania.
Oferta “Il Gusto d’Italia” din reteaua Metro, cu peste 900 de produse cu specific italian, include alimente din categorii precum: paste, sosuri, ulei masline, branzeturi, carne procesata (mezeluri), legume, peste, vinuri, fructe, sortiment variat de capere, anghinare, cafea italiana si otet balsamic. Dintre acestea, 70 de produse apartin unor marci italiene recunoscute la nivel international.