Retail Business - Build on Hard Facts | Progresiv
In cadrul seminarului “Retail Business – Build on Hard Facts”, desfasurat in luna februarie in Bucuresti, revista Progresiv impreuna cu theCONSULTANTS au adus pentru prima data in Romania doi consultanti de renume in Retail si Servicii: Brad Worthley si Veronica B. Karlsson. Cei doi invitati au prezentat studii de caz internationale cu aplicabilitate locala si solutii pentru afaceri de retail. Concret, cei prezenti la seminarul practic au putut sa invete cum sa depaseasca asteptarile clientilor lor, cum sa avanseze de la nivelul de manager manager si sa devina lideri in cadrul companiilor unde lucreaza, dar si cum sa dezvolte un program de Mystery Shopping de succes.
Brad Worthley este unul dintre cei mai cunoscuti consultanti si specialist in schimbarea comportamentala, cu o experienta de peste 35 de ani in management. In plus, expertiza lui se extinde si pe arii precum Focus Coaching, Customer Service si Leadership Trainer.
Brad Worthley a sprijinit peste 100 de corporatii sa-si atinga obiectivele si a instruit peste un milion de angajati ai acestora pentru a-si depasi performantele. Si totul pentru ca in conceptia acestuia angajatii sunt cea mai mare resursa naturala a unei companii. O investitie in aceasta resursa este cu atat mai necesara cu cat multe companii ofera aceleasi servicii si produse, la preturi similare sau au valori nedepartajabile, prin urmare singura componenta de diferentiere fata de competitie ramane nivelul si calitatea serviciilor pe care le oferi. „Daca vrei ca afacerea ta sa creasca, trebuie sa ii inveti pe angajati cum sa depaseasca nivelul asteptarilor clientilor”, afirma Brad in cadrul seminarului. Rezultatele aplicarii unei astfel de mentalitati, a unui cult al serviciilor, este garantia cresterii gradului de loializare a angajatilor, a performantei acestora, dar si o solutie pentru fidelizarea clientilor si atragerea unora noi. Intr-un final toate eforturile se vor revedea la nivelul vanzarilor si a profitului.
Printre companiile care au beneficiat de ajutorul lui Brad Worthley se numara nume prestigioase precum: Mc Donalds, Louis Vuitton, Bank of America sau Money Tree.
De asemenea, Brad este autorul bestseller-ului “The ULTIMATE guide to Exceeding Customer Expectations” si co-autor alaturi de Ken Blanchard al bestseller-ului “Speaking of Success”. A facut echipa cu alte nume celebre, ca Zig Ziglar si Tom Hopkins, la elaborarea unor ‘manuale’ de referinta pentru Managementul Serviciilor. Este creatorul metodei inovative “FocusCoaching”, o unealta pentru cresterea controlata a performantei echipelor.
Cea de-a doua invitata se numeste Veronica Boxberg Karlsson si, la randul ei, are o experienta de peste 25 de ani in managementul serviciilor. In paralel, a dezvoltat o experienta de nepretuit in evaluarea performantei unei companii prin intermediul programelor de mystery shopping. Veronica B. Karlsson a aratat celor prezenti in sala despre cum pot sa dezvolte un program de mystery shopping adaptat nevoilor specifice companiilor lor si angajatilor. In opinia acesteia, un program de mystery shopping poate folosi la masurarea consistentei brandului, a programelor de motivare pentru angajati, dar si ca un instrument complementar auditului extern si intern. Aceasta a mai subliniat faptul ca informatiile obtinute in urma unui program de mystery shopping nu sunt relevante decat daca acestea vin in urma unei utilizari constante a acestei metode de cercetare.
Compania Veronicai, Better Business World Wide, este un furnizor profesionist de servicii de Mystery Shopping din 1995 si este fondator al MSPA Europa (Asociatia de Mystery Shopping). In plus, Veronica a dezvoltat BAFF ONLINE o aplicatie online pentru raportarea si analiza rezultatelor de Mystery Shopping in timp real si intr-un numar nelimitat de limbi.
De asemenea, Veronica Boxberg Karlson este co-autor la cateva carti despre Mystery Shopping, cum ar fi “Measuring Management and The Moment of Truth” si “Why we need Mystery Shopping”.





