Regal culinar din bucataria thailandeza la METRO Cash & Carry | Progresiv

METRO Cash & Carry si Ambasada Regatului Thailandei la Bucuresti, aflate la al doilea parteneriat in acest scop, organizeaza o noua serie de evenimente menite sa familiarizeze clientii romani cu tainele uneia dintre cele mai fascinante bucatarii traditionale din lume, bucataria Thai. Regal culinar din bucataria thailandeza la METRO Cash & Carry

Evenimentele vor avea loc la Centrul de Pregatire in Gastronomie din cadrul METRO Militari, intre 9 si 11 iunie 2010.

Evenimentul Thai Food, Healthy Food organizat la METRO Cash & Carry este onorat de prezenta a doi maestri bucatari thailandezi, de la Rajamankala University of Technology Krungthep din capitala Tarii, Bangkok.
Sesiunile de training vor avea loc atat miercuri, 9 iunie, cat si joi, 10 iunie, dupa programul: intre 9.00 si 13.00 - masa de pranz, supe si felul pricipal; intre 14.00 si 17.00 - desertul si "sculpturi" in fructe.

La sesiunile de training vor participa maestri bucatari din Romania, dornici sa patrunda tainele bucatariei Thai, sa experimenteze noi tehnici, sa foloseasca ingrediente originale, aduse special din Thailanda de Ambasada de la Bucuresti si sa isi imbogateasca portofoliul profesional cu preparate thailandeze spectaculoase.

De asemenea, vineri, 11 iunie, cursantii vor participa la o competitie gastronomica, al carui mare premiu va consta intr-o excursie tematica in Thailanda, oferita de Ambasada Regatului Thailandei la Bucuresti.


"Succesul evenimentelor pe care le-am organizat in cadrul Centrului de Pregatire in Gastronomie din METRO Militari, dedicate prepararii pizzei sau bucatariei fast food & snack, ne-a incurajat sa continuam cu noi sesiuni de training, inspirati fiind de strategia adoptata de METRO Cash & Carry Romania privind serviciile adaptate, oferite partenerilor nostri. Ne-am bucurat mult pentru aceasta colaborare cu Ambasada Regatului Thailandei la Bucuresti si am dat curs fara ezitari, beneficiind de aceasta ocazie deosebita spre a impartasi cu specialistii gastronomi din Romania placerea culinara a ceea ce ne ofera fabuloasa bucatarie Thai", a declarat dl. Claude Saraillh, Director Management Clienti METRO Cash & Carry Romania.

METRO Cash & Carry este reprezentat in 30 de tari cu peste 670 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 de angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 de miliarde de euro in 2009.

METRO Cash & Carry este o divizie de vanzari a METRO Group, unul dintre liderii comertului la scara mondiala.

In Romania, reteaua de magazine numara 25 de centre de distributie: in Bucuresti - 5 centre, in Brasov, Constanta si Timisoara cate doua centre si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.

De asemenea, incepand din data de 29 aprilie 2010, METRO Romania a lansat un nou concept de magazin, METRO Punct, dedicat clientilor revanzatori. Mai multe informatii pot fi accesate la www.metropunct.ro.

schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...