Redcat, un nou produs pe piata batoanelor dulci | Progresiv
13 mai 2010
|
Nutrizzia a lansat Redcat - un baton energizant destinat celor cu un stil de viata dinamic si solicitant.
Batonul Redcat are 35 de grame si contine fructe de guarana - sursa naturala de cofeina, soia pentru continutul de proteine, pasta de alune de padure, zahar si glazura de cacao. Batonul Redcat inlocuieste o doza obisnuita de cafea, are efect rapid in energizarea organismului, combate stresul si atenueaza oboseala.
Produsele REDCAT pot fi gasite in lanturile de magazine Carrefour, Selgros, dm-drogeriemarkt, R-Kiosk la nivel national, dar si in supermarketurile Angst si Cris-Tim in Bucuresti.
Academia de Sustenabilitate a lansat IMM4IMM, un marketplace dedicat afacerilor românești
Academia de Sustenabilitate, proiect dezvoltat de Social Innovation Solutions, a lansat IMM4IMM, un marketplace de soluții sustenabile. Gândit ca...
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică al PwC România începând cu data de 1 noiembrie....
Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA a deschis o nouă locație în Potlogi, județul Dâmbovița, ajungând astfel la 83 de unități comerciale. Magazinul...
Axel Johnson achiziționează La Fântâna de la Oresa
Axel Johnson Inc. (AJI) anunță achiziția companiei La Fântâna S.R.L, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa...
Lidl România deschide un nou magazin în Timișoara și ajunge la o rețea națională de 361 de locații
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Timișoara, județul Timiș, acesta fiind magazinul cu...
Furnizorul care pune la raft brandul propriu și marcă privată vinde de 48 de ori mai mult produsul private label
Ultimii ani au adus schimbări profunde pe piața FMCG, acestea fiind influențate de mai mulți factori de presiune economică și socială. Un...