Promotii/Campanii/Lansari | Progresiv

Iuliana Tudor in campania brandului Persil

Persil, marca premium din portofoliul Henkel Romania, anunta primul sau parteneriat de imagine cu o celebritate de pe plan local, in cadrul unei ample campanii de promovare. Astfel, din toamna acestui an, Persil isi asociaza imaginea in Romania cu renumita prezentatoare TV Iuliana Tudor, una dintre personalitatile cele mai indragite ale Televiziunii Romane si gazda a emisiunii „O data-n viata”. Asocierea dintre marca Persil si Iuliana Tudor are la baza rezultatele unui studiu Gfk Omnibus care a aratat ca publicul recunoaste in Iuliana Tudor un profesionist desavarsit, o mama devotata copilului sau, precum si o sotie care crede cu tarie in valorile familiale - calitati compatibile cu valorile brandului Persil. Promotii/Campanii/Lansari

Campania desfasurata de Persil in Romania vizeaza promovarea beneficiilor detergentului sub forma de gel, cu o formula mult mai performanta, activa acum de la 20° C. Mai mult, compania isi propune educarea consumatorului roman in ceea ce priveste detergentul lichid, mai eficient, mai sustenabil si mai usor de utilizat. Pornind de la sloganul „Curatenia perfecta inseamna Persil”, campania 360° va include si un nou spot TV, realizat impreuna cu vedeta TVR.

Bonduelle – cea mai buna valoare pentru bani in categoria de legume congelate

Consumatorii din Romania sunt de parere ca Bonduelle le ofera cel mai bun raport pret / calitate de pe piata din Romania, pentru categoria de legume congelate - acesta este rezultatul recent al studiului de piata Best Buy Award (www.bestbuyaward.org) efectuat de catre organizatia elvetiana ICERTIAS in Romania. Studiul Best Buy Award - Romania 2013/2014 a fost efectuat in conformitate cu prevederile Codului International si Cercetarii Sociale, adoptate de Camera Internationala de Comert (ICC) si Asociatia Mondiala de experti in cercetare (ESOMAR) .

In cazul legumelor congelate, consumatorii din Romania, au fost rugati sa raspunda la urmatoarea intrebare: „Specificati numele producatorului de legume congelate care din experienta dvs. personala sau din experienta apropiatilor dvs. ofera cel mai bun raport calitate-pret pe piata romaneasca?” Intrebarea a fost deschisa, adica respondentii nu au avut raspunsuri in avans, ci au putut exprima in mod liber numele marcilor de legume congelate, care, in functie de propria experienta, le ofera cel mai bun raport pret / calitate de pe piata romaneasca. Grupul Bonduelle, reprezentat in Romania prin compania Bonduelle Central Europe Kft, este lider mondial in categoria de legume prelucrate.

Ambalaje noi si o noua pozitionare pentru Feleacul

Produsele emblema din portofoliul Feleacul – halva si rahat – au intrat la raft cu ambalaje noi, dupa ce au trecut printr-un proces de repozitionare. Noua identitate vizuala transforma produsele celor doua game Feleacul din dulciurile „de alta data” in dulciurile tinerilor de astazi. Ambalajele ofera o linie vizuala unitara produselor incluse in cele doua game si raspund nevoii brandului de a intineri, de a ajunge in pas cu noul public si de a veni in intampinarea cerintelor acestuia fara sa se indeparteze de consumatorul fidel – adultul de azi si adolescentul de ieri. Mesajul brandului Feleacul devine, astfel, „Moda veche din nou la moda! Mereu la moda!”.

Produsele incluse in procesul de rebranding Feleacul sunt: halva ambalata in folie, sortiment din categoria mainstream, in variantele simpla si cu cacao, pachete de 200 g si 400 g; halva premium ambalata la cutie, in sortimentele cu stafide si cacao cu stafide; rahat ambalat in cutie de 200 g, in doua sortimente: cu aroma de fructe si cu cacao. Amylon SA Sibiu, compania care detine brandul Feleacul, face parte din grupul Boromir.

J&B isi transpune originalitatea intr-o editie speciala - Tattoo

J&B, cel mai neconventional whisky din lume, isi transpune originalitatea intr-o noua editie speciala de sticle J&B Tattoo. Noul pachet, alcatuit din sase sticle colorate, este inspirat din arta tatuajelor si este distribuit in magazine incepand cu luna octombrie. Fara sa isi schimbe reteta amestecului special, J&B Tattoo impresioneaza printr-o identitate vizuala dominata de culori aprinse si contraste puternice, care prind viata sub lumina UV si care le fac usor de recunoscut in baruri sau la raft.

Restilizarea si lansarea noului pachet J&B Tattoo fac parte din campania „Dare to be colorful”, campanie care prezinta cele mai frumoase momente cu prietenii si care surprind prin neconventional. Campania are o promovare puternica in social media. J&B este distribuit de PPD Romania, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de alcool premium si super-premium de pe piata locala.

O noua campanie de comunicare pentru HEINZ

In luna octombrie a demarat prima campanie de comunicare integrata initiata pentru brandul Heinz - cel mai mare producator de ketchup din lume. Campania se desfasoara pe parcursul a doua luni si are ca obiectiv principal informarea consumatorilor despre valorile care diferentiaza produsele si care au facut Heinz sa devina brandul de ketchup numarul 1 in lume: gustul unic, ingredientele 100% naturale, lipsa conservantilor, a colorantilor artificiali, a agentilor de ingrosare si aromelor artificiale.

Campania include promovare pentru gama de ketchup Heinz pe cele mai importante statii TV, materiale de informare in presa scrisa si in mediul online, promotii si activari in-store. Produsele Heinz sunt distribuite pe piata din Romania de catre Nordic Import Export, incepand din anul 2009.

DERO lanseaza campania nationala „Spala romaneste”

DERO a lansat recent campania „Spala romaneste”, care isi propune sa readuca in prim-plan spiritul si traditiile romanesti intr-o maniera inedita. Prin inscrierea codului promotional de pe pachetul de detergent DERO, consumatorii pot castiga zilnic o masina de spalat Arctic, un alt brand cu traditie in Romania. Campania va fi comunicata in toate mediile, TV, radio, presa scrisa, online, dar si in-store, unde consumatorii vor avea posibilitatea sa castige prin loterie la finalul campaniei ii traditionale romanesti si, instant, CD-uri cu muzica din folclor, sau produse DERO. In spoturile TV si radio, Loredana Groza reinterpreteaza in stilul caracteristic melodia Ciuleandra a Mariei Tanase. „Prin aceasta initiativa, DERO, unul dintre cele mai longevive branduri romanesti, isi propune sa reaminteasca romanilor care sunt valorile autentice si sa contribuie la cresterea mandriei nationale”, a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director, Unilever South Central Europe. Cu ocazia lansarii campaniei „Spala romaneste”, toti angajatii Unilever au purtat ii traditionale in semn de sustinere a initiativei DERO.

Magister Software a lansat solutia de plata cu telefonul mobil

Seamless Romania, furnizorul solutiei inovatoare de plata cu telefonul mobil SEQR, si Magister Software, dezvoltatorul platformei software pentru comercianti SmartCash RMS, au incheiat un parteneriat pentru piata locala. Astfel, din luna octombrie, toate terminalele de vanzare dotate cu SmartCash POS beneficiaza de posibilitatea de plata cu telefonul mobil prin SEQR.
Comerciantii beneficiaza de economii semnificative cu SEQR gratie reducerii cu 50% a costurilor de procesare a tranzactiei fata de cele aferente cardurilor. De asemenea, comerciantii pot utiliza sectiunea de oferte a solutiei SEQR pentru a transmite clientilor, direct pe telefon, oferte, cupoane, cat si pentru a crea programe de fidelizare. Solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este implementata in peste 5000 de magazine si numara o comunitate de peste 30.000 de utilizatori.

Consumatorii pot utiliza aplicatia pentru achitarea cumparaturilor in magazine, supermarketuri, benzinarii, restaurante sau online. Pentru aceasta, este nevoie de parcurgerea urmatorilor pasi: descarcarea gratuita a aplicatiei pe smartphone, de pe App Store si Google Play, asocierea unuia sau mai multor conturi bancare, scanarea codului QR de la punctul de vanzare si confirmarea tranzactiei cu PIN-ul personal.

Un nou brand premium in categoria lichior

Compania Heinrig Distribution a lansat pe piata din Romania un nou lichior premium: Unicum Szilva - o bautura din plante, maturata pe pat de prune, cu gust amarui, originara din Ungaria. Unicum Szilva a fost lansat in Ungaria de catre compania Zwack, in aprilie 2012. Zwack Unicum este o bautura cu traditie de peste 200 de ani, fiind o marca de prestigiu in Ungaria.

Produsul Unicum Szilva are un continut de alcool de 35%, fiind obtinut din peste 40 de plante si condimente din toata lumea, dupa o reteta a familiei Zwack. O parte dintre plante si mirodenii sunt macerate, iar o alta parte sunt distilate. Produsul astfel obtinut este maturat timp de sase luni, pe un pat de prune uscate, in butoaie de stejar.

Compania Heinrig Distribution este prezenta pe piata romaneasca din 2003 si are un portofoliu variat de produse, in care se regasesc branduri precum tigaretele Davidoff, tigarile din foi Moods, bauturi spirtoase precum digestivele Unicum, Underberg, Sierra Tequila, etc.

Selgros Romania, premiata pentru campania de comunicare

Prima campanie integrata de comunicare derulata de  reteaua elvetiana de magazine cash & carry Selgros Romania, „Selgros. Merita.”, i-a adus acesteia un premiu in cadrul celebrei competitii de publicitate Golden Drum 2013. Compania, semnata de agentia Propaganda, a fost premiata cu un Silver la categoria „Film”, pentru spoturile „Jaful” si „Calaretii”.

Lansata la finalul lunii aprilie, campania aduce o noua pozitionare companiei – „Tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros le ofera clientilor sai: carmangeriile proprii. Pentru a comunica acest diferentiator puternic a fost creata platforma Selgros.Merita. in care vedeta este carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. Campania a fost comunicata pe mai multe canale media, de la TV la outdoor, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR. Selgros Cash&Carry a intrat pe piata din Romania in 2001 si detine in prezent 19 magazine. Reteaua face parte din grupul elvetian TransGourmet.

Campania „Kamis - Viata cu gust si premii”

In perioada 30 septembrie -24 noiembrie 2013 se desfasoara, la nivel national, campania „Kamis - Viata cu gust si premii”. Prin trageri la sorti orare si saptamanale, Kamis ofera  peste 906 premii constand in baxuri de condimente si espressoare Tassimo, precum si un premiu de 3.000 de euro a carui tragere la sorti va fi realizata in data de 28 noiembrie. Regulamentul oficial al promotiei este disponibil pe www.promotie-kamis.ro, iar informatii suplimentare, jocuri si retete pot fi gasite pe pagina de Facebook dedicata: „Kamis – Viata cu gust”.

Portofoliul B.U. se extinde cu gama Fancy Cinderella

B.U. anunta lansarea gamei Fancy Cinderella ce descrie stilul de viata energic al tinerelor care imbratiseaza o atitudine iesita din tipare, fara sa renunte la feminitate. Parfumul irezistibil indeamna la optimism, libertate de exprimare si incredere in sine, pastrand doza de eleganta subtila. Noua gama B.U. cuprinde apa de toaleta (50 ml), cu un pret recomandat de vanzare de 46 de lei, deodorant spray (150 ml), la 12,5 lei, si gel de dus (250 ml), la pretul recomandat de 8,5 lei. Ambalajele cu design neconventional, in culori vibrante, reflecta valorile care stau la baza personalitatii oricarei tinere moderne: vitalitate, energie si unicitate. Produsele B.U. sunt distribuite de Sarantis Romania.

Vincon Romania lanseaza gama de vinuri Egregio

In aceasta toamna Vincon Romania a lansat Egregio, o colectie de vinuri proaspete, distinse, care se adreseaza celor care apreciaza calitatea. Egregio este o gama super premium, cu soiuri variate, potrivite pentru orice ocazie de consum. Gama Egregio cuprinde urmatoarele vinuri: Cabernet Sauvignon (sec), Merlot (sec), Feteasca Neagra (sec), Muscat Ottonel (sec) si Tamaioasa Romaneasca (dulce). Pretul recomandat de vanzare este de 46 de lei. Calitatea deosebita a vinurilor Egregio fost recunoscuta chiar din 2013, Muscat Ottonel 2012 castigand medalia de argint la IWCB si la Bachus, iar Tamaioasa Romaneasca 2011 medalie de aur la Bachus.

Pangram lanseaza pastele Agnesi la cutie

Pangram S.A. a lansat Agnesi Box - paste fainoase la cutie, intr-un ambalaj nou si modern, la acelasi pret cu cele ambalate in folie. Produse de grupul italian Colussi, pastele Agnesi sunt obtinute din grau dur si uscate la o temperatura medie pentru a le spori aroma si consistenta, pastrand in acelasi timp calitatile graului. Angnesi cumpara grau dur de la cei mai buni furnizori: 60% din amestecul de grau este produs in Arizona, varietate Kronos.

Agnesi sunt cele mai vechi paste industriale din Italia, lansate in 1824. Simbolul  traditiei Agnesi este nava cu panze, care apare si pe ambalajul produselor. Acesta dateaza inca din 1850, cand Agnesi a construit o flota de nave cu panze pentru a se proviziona cu grau.

România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...