Promotii/Campanii/Lansari | Progresiv

Olympus lanseaza un nou tip de ambalaj Promotii/Campanii/Lansari

Producatorul de lactate Olympus lanseaza primul ambalaj inscriptionat in limbaj Braille pentru un produs alimentar de pe piata, adresat atat nevazatorilor, cat si publicului larg. Ambalajul, folosit pentru imbutelierea laptelui de consum Oly, este prevazut cu un capac inscriptionat in Braille, astfel incat nevazatorii sa poata citi cu usurinta tipul produsului.

„Olympus, datorita specificului sau, are responsabilitatea si datoria de a facilita accesul tuturor la alimentele de baza. Este motivul pentru care am decis sa investim si in Romania si sa lansam Oly lapte de consum cu capac Braille - este un semn de respect fata de consumatori dar, mai presus de toate, este un ajutor real in sporirea gradului de autonomie a persoanelor cu deficiente de vedere", a declarat Madalina Molnar, responsabil de marketing pentru Olympus Romania. Producatorul Olympus este prezent in Romania din 1999. Grupul de companii, detinut de o familie aflata la a treia generatie, specializata in producerea lactatelor, are sediul in Trikala, Grecia, si deruleaza operatiuni in 34 de tari, inclusiv in piete precum SUA, Marea Britanie, Germania si Italia.

Néstle Fitness la maxi pack de 550 g

Nestlé extinde categoria cerealelor pentru micul dejun prin includerea in portofoliu a unui nou produs – Néstle Fitness Maxi Pack 550 g, o varianta convenabila pentru cei care doresc sa-si mentina silueta fara a renunta la placerea gustului. Gama Néstle Fitness cuprinde patru sortimente de cereale pentru micul dejun Néstle Fitness Simplu, Fruits, Chocolate, Yoghurt, si sase variante de batoane – simple, ciocolata, ciocolata cu lapte, capsuni, ciocolata si portocale, ciocolata alba.

Fanii belVita Start de pe Facebook, co-autori ai cartii Mic Dejun 2.0


Kraft Foods Romania a lansat cartea Mic Dejun 2.0, scrisa cu ajutorul fanilor belVita Start de pe Facebook. Un proiect unic pentru piata locala, Mic Dejun 2.0 prezinta micul dejun din perspectiva a 114 co-autori, care au contribuit la realizarea continutului acestei carti prin intermediul retelei sociale. Beneficiile campaniei nu vizeaza doar notorietatea castigata de brand dar si complexitatea informatiilor obtinute despre consumator si care vor sta la baza dezvoltarii viitoarelor campanii. Costul estimat al proiectului reprezinta o patrime din bugetul total al brandului BelVita pe 2011. Mic Dejun 2.0 a fost tiparit in 1.000 exemplare care vor fi oferite cadou co-autorilor si ulterior unui numar de peste 600 de fani care vor accepta provocarile si concursurile organizate in perioada urmatoare, dintre cei peste 20.000 de fani ai paginii Facebook belVita Start.

O noua gama de ingrijire pentru par vopsit de la Gerovital Plant

Noua gama Gerovital Plant Tratament Pro Color este special creata pentru ingrijirea parului vopsit - previne decolorarea parului, ajuta la pastrarea unei culori intense si stralucitoare pentru cat mai mult timp, protejeaza, hidrateaza si revitalizeaza parul vopsit. Din noua gama Gerovital Plant Tratament pentru par vopsit fac parte produsele: Samponul Pro Color, Masca Pro Color si Serul Pro Color. Formula delicata a Samponului Pro Color, cu spumare redusa, previne decolorarea parului, pastrand firul hidratat si plin de vitalitate.

Imbogatita cu filtre UV, keratina si vitamina E, Masca Pro Color protejeaza culoarea parului vopsit si stralucirea acestuia si hraneste in profunzime, contracarand astfel efectul de deshidratare si uscare pe care il exercita vopseaua asupra parului. Serul Pro Color completeaza tratamentul pentru protectia culorii. Cu o formulare usoara, fara clatire, ajuta la descurcarea parului si protejeaza intre spalari, prelungind aspectul de proaspat vopsit. Produsele Pro Color completeaza gama Gerovital Plant Tratament, o gama cu produse care se adreseaza celor mai frecvente probleme ale parului: matreata, par gras, cadere excesiva, par degradat, tern, distrus de vopsirile repetate sau prin folosirea uscatorului, a placii sau a ondulatorului.

Mixurile Doncafé se relanseaza

Strauss Romania relanseaza noua gama de mixuri cu gust bogat Doncafé. Specialitatile de cafea Doncafé sunt disponibile intr-o diversitate de arome, ce raspund si celor mai exigente gusturi ale consumatorilor: Doncafé 3 in 1, Doncafé 4 in 1, Doncafé Capuccino Classic, Doncafé Capuccino Vanilla, Doncafé Capuccino Choco si Doncafé Hot Choco. Pretul recomandat de vanzare al unui pliculet mix Doncafe este de 0,65 lei. Doncafé include in portofoliu o arie larga de produse acoperind toate segmentele de cafea: cafea prajita si macinata, cafea instant, cafea boabe si specialitati de cafea (mixuri).

Nescafé Brasero, inovatie in categoria cafelei

Nescafé lanseaza trei noi produse create in functie de gusturile variate, venind cu retete speciale testate la nivelul consumatorilor de cafea: Nescafé Brasero Original, Nescafé Brasero Mild si Nescafé Brasero Strong. Noua gama are la baza cele mai recente studii de consumator ce sustin ca diferentele biologice si genetice sunt cele care determina nevoia de varietate a oamenilor. „Fiecare persoana are propriile ritualuri matinale si un ritm personal de a-si incepe ziua. Noi ne-am gandit sa ne adaptam preferintelor si stilului lor de viata, precum si gusturilor variate, propunandu-le trei tipuri diferite de cafea in ceea ce priveste intensitatea gustului. Astfel, in functie de personalitate sau de ritmul in care isi desfasoara activitatile, consumatorii isi pot alege cel mai potrivit produs din gama Nescafé Brasero de la cafeaua foarte fina si usoara la cea cu un gust foarte intens. Inca o data, suntem aproape de consumatorii nostri oferindu-le o solutie adaptata si rapida pentru provocarile zilnice”, afirma Ana Maria Doxan, Business Unit Manager Nestlé Beverages.Produsele din gama Nescafé Brasero sunt disponibile pe piata in ambalaje de gramaje diferite: Nescafé Brasero Mild (1,8 si 100 grame), Nescafé Brasero Original (1,8 g, 20g, 50g, 75g, 100g si 200g) si Nescafé Brasero Strong (1,8g si 100 g).

Persil Expert, o noua inovatie de la Henkel

Persil, marca premium de detergent de rufe, introduce pe piata noul Persil Expert cu tehnologia de ultima ora a compactarii, ce imbina cu succes inovatia si sustenabilitatea. Noua gama de detergent de rufe asigura o eficienta sporita la spalare, datorita reducerii cu 20% a cantitatii de detergent utilizata pentru un ciclu de spalare (dozajul recomandat pentru detergentul pudra Persil Expert Compact este de 80 g, in loc de 100 g per ciclu de spalare) dar si un impact redus asupra mediului inconjurator, prin reducerea cu 20% a substantelor chimice si a materialelor folosite pentru productie, ambalare si transport. Astfel, daca se respecta instructiunile de dozare de pe ambalajul produsului, noul Persil Expert pastreaza acelasi numar de spalari si acelasi pret pe spalare ca varianta similara necompactata Persil. In plus, formula noului detergent pudra Persil Expert Compact are la baza sase enzime cu ajutorul carora acum pot fi indepartate chiar si pete dificile, precum cele de fructe sau gem. Gama Persil Expert cuprinde patru variante de detergent pudra (pentru rufe albe, pentru rufe albe cu parfum Silan, pentru rufe colorate cu parfum Silan si pentru piele sensibila).

MAGGI a intrat pe categoria de fidea instant

MAGGI a lansat o noua gama de produse, MAGGI Fidelicios, intrand astfel si in categoria de fidea instant. Produsele sunt destinate consumatorilor care isi doresc o solutie rapida pentru o masa gustoasa si consistenta. Cele trei sortimente MAGGI Fidelicios (cu gust de pui, gust de vita si gust de ciuperci) se prepara in 3 -5 minute, adaugand doar 350 de ml de apa fierbinte. Produsul poate fi servit ca supa sau ca garnitura pentru a insoti un fel de mancare principal pe baza de carne sau legume. „MAGGI debuteaza pe piata din Romania cu un nou portofoliu de produse, Fidelicios, in cadrul unei categorii in continua dezvoltare. Am lansat trei sortimente de produse, fiecare pachet continand un mix de ingrediente (fidea delicioasa, baza pentru mancaruri si ulei)”, declara Alina Constantin, Business Manager MAGGI. Prezent in peste 60 de tari, MAGGI este unul dintre cele mai importante branduri culinare din Romania si face parte din portofoliul Nestlé.

Gustul untului 57% de la Koliba

Untul Koliba contine smantana si grasime vegetala si este un produs nou importat din Slovacia pe piata romaneasca. Este ambalat in pachete de 200g, adecvat pentru utilizarea de zi cu zi in mancaruri calde si reci, pentru consumatorii finali. Gustul untului 57% este produs de catre Koliba, companie care pe piata romaneasca importa o gama larga de tipuri de unt cum sunt: Unt Premium natural 82%, Unt cu continut redus de grasime 60% in pachete de 100g si 200g si, de asemenea, Gustul Untului Koliba 65%.

Produsul completeaza sortimentele de branzeturi pe piata romaneasca si de asemenea, le ofera consumatorilor produse lactate traditionale, de inalta calitate din Slovacia.

Cosmetic Plant relanseaza gama „Macese”


Cosmetic Plant a concentrat proprietatile benefice ale maceselor intr-o gama pentru ingrijirea tenului destinata persoanelor cu ten normal si varsta cuprinsa intre 20 si 50 ani. Crema hidratanta de zi, crema revitalizanta de noapte, laptele demachiant vitaminizant si lotiunea tonica purificatoare contin in formulele lor complexul de vitamine C si E si extract de roinita ce actioneaza impotriva imbatranirii premature a pielii si ajuta la mentinerea vitalitatii acesteia. Fiecare dintre cele patru produse are un pret recomandat de vanzare de 11 lei. In perioada iernii, consumatorii gasesc in magazine o reducere de pret de 50% pentru unul dintre produse, daca acesta este achizitionat impreuna cu produsul complementar. Astfel, crema hidratanta de zi se livreaza impreuna cu cea revitalizanta de noapte, iar laptele demachiant impreuna cu lotiunea tonica.

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...