Promotii/ Campanii/ Lansari | Progresiv

Website pentru brandul de apa Azuga Promotii/ Campanii/ Lansari

Community BrandTailors, divizia de consultanta de branding digital si continut digital de brand din Romania, a lansat azugaapadeizvor.ro, site-ul care transpune in mediul online povestea din spatele Azuga Apa de Izvor, care provine dintr-un izvor aflat la 7 kilometri de orice asezare umana. La nivel grafic, s-a urmarit redarea luminisului in care izvoraste apa Azuga. Pentru a se transpune in cadrul de poveste, vizitatorii site-ului sunt calauziti spre locul de unde provine Azuga Apa de Izvor de catre trei ghizi virtuali, personaje-simbol ale brand-ului: fluturii, veverita si cerbul.
Vizitatorii pot afla detalii despre beneficiile Azuga Apa de Izvor, pot vedea intreg portofoliul de produse si isi pot descarca documente de tip „wallpaper” din sectiunea „Goodies”.

 

Berea germana Holsten, la 2 litri

Incepand cu luna martie, berea Holsten este disponibila si in varianta PET de 2 litri. Noul produs poate fi gasit in toate magazinele care comercializeaza produse ale companiei URBB – Tuborg Romania. Pretul estimativ la raft: 5,5 lei / sticla de 2l. Berea Holsten este un produs premium recunoscut in intreaga lume prin prisma calitatii sale, a retetei originale, a gustului unic si a puritatii sale. Aceasta a fost produsa pentru prima data in Hamburg – Germania, in 1879, cu un continut de alcool de 5%.

 

Mixeaza senzatiile in Universul Five

In perioada 7 aprilie -1 iunie, Wrigley Romania desfasoara promotia „Mixeaza senzatiile in Universul Five”.
Promotia are loc pe site-ul www.5gum.ro in doua sectiuni: sectiunea de mixat, unde consumatorii au posibilitatea de a castiga unul din cele zece premii (trei console Wii & joc Dj Hero, 7 MP4 playere iRiver Spinn) si sectiunea de vot, unde consumatorii pot castiga doua aparate foto Nikon COOLPIX S70, doua telefoane Nokia X3 Black - Red, doua MP3 playere iPod nano 8GB, doua rame foto Samsung. Valoarea totala a premiilor este de 12.505,99 lei + TVA. Regulamentul promotiei este disponibil pe site-ul www.5gum.ro.

 

Noi ambalaje pentru berea Timisoreana

Berea Timisoreana se prezinta din aceasta primavara intr-un nou ambalaj, ce imbina elementele de traditie cu un design modern.
Au fost pastrate culorile si simbolurile consacrate Timisoreana: albastrul, logo-name-ul, fabrica, scutul „Anno 1718” si medaliile. Compozitia a fost reinterpretata intr-o maniera contemporana,
litera T de pe eticheta avand in noul format aspect 3D. Majoritatea ambalajelor isi pastreaza forma si culoarea iar sticla ramane la forma grafica initiala si la culoare bruna. La eticheta, culoarea devine mai pregnanta, pentru sticla de 0,5 litri fiind folosita pentru prima oara hartia metalizata. Singurul ambalaj care isi modifica radical aspectul este PET-ul de 2 litri. Forma este mai eleganta, cu un model stantat mai puternic. Fabrica este conturata clar pe partea inclinata a sticlei, deasupra scutului Anno 1718, in timp ce eticheta urmeaza liniile impuse de noul logo. Cladirea primei fabrici de bere din Romania apare si pe ambalajul six-pack-urilor, in spatele scutului, pentru a sublinia ideea de traditie.
Proiectul a fost dezvoltat in 14 luni, timp in care a trecut patru valuri de teste cu consumatorii. Noua gama de ambalaje a fost dezvoltata cu ajutorul agentiei Berge Farrell din Africa de Sud.

 

Gerovital H3 Evolution de la Farmec

Farmec Cluj-Napoca a lansat gama Gerovital H3 Evolution, formata din zece produse care acopera toate nevoile tenului. Gama, structurata pe doua grupe de varsta, foloseste complexul anti-imbatranire SOD – Trylagen – GP4G, care actioneaza la nivel celular pentru atenuarea ridurilor, regenerarea colagenului responsabil de elasticitatea pielii si reinnoirea energiei celulelor.
Produsele destinate femeilor cu varsta de peste 30 de ani sunt: crema lift hidratanta de zi cu FP15, crema lift regeneranta de noapte si crema anticuperozica calmanta si un exfoliant enzimatic si combat primele semne ale imbatranirii, cum ar fi liniile fine, cearcanele si pungile de sub ochi sau lipsa de stralucire a tenului. Acestora li se adauga produsele de demachiere – apa demachianta tonifianta si laptele demachiant tonifiant, care se adreseaza tuturor tipurilor de ten.
Produsele create pentru femeile cu varsta de peste 45 de ani sunt bogate in nutrienti si rezolva probleme complexe, asigurand hidratarea in profunzime a tenului, cresterea tonifierii si tratamentul ridurilor profunde. Aceasta grupa include o crema antirid intens hidratanta cu FP15, o crema anti-age intens restructuranta, un ser perfect anti-age si un corector pentru pete pigmentare.

 

Ursus deruleaza campania „Care este drumul tau?”


In perioada martie – iunie, Ursus deruleaza in Bucuresti o campanie care se adreseaza consumatorilor moderni si optimisti. Campania este comunicata in mediul online (printr-un parteneriat incheiat cu www.hotnews.ro) si prin ATL si PR.
Pe perioada campaniei, amatorii se pot inscrie pe site-ul www.drumultau.ro, unde vor putea descrie drumul pe care doresc sa-l urmeze in viata si vor putea incarca o poza care sa-l ilustreze. Cele mai frumoase „drumuri” vor fi proiectate dinamic pe mesh-ul Ursus amplasat pe cladirea magazinului Unirea. Cei ale caror povesti vor fi prezentate, vor fi anuntati in prealabil. Initiativa este sustinuta de personalitati precum Florin Serban, Dragos Bucur si Andi Moisescu.
„Prin aceasta campanie dorim sa oferim tinerilor ocazia de a-si spune povestea, de a impartasi cu noi toti drumul lor. Ambasadorii campaniei, acum profesionisti de succes in domeniul lor, au pornit la drum avand doar un vis pe care si-au dorit sa-l transpuna in realitate. Iar astazi ne servesc drept surse de inspiratie”, a declarat Mihai Bonca, Senior Brand Manager Ursus.

 

Nescafé lanseaza aparatul Dolce Gusto Circolo®


Nestlé a lansat in Romania aparatul Nescafé Dolce Gusto Circolo®, cel mai nou model din gama Nescafé Dolce Gusto®.
Dupa lansarea, in toamna anului trecut, a aparatului Nescafé Dolce Gusto Melody®, Nescafé Dolce Gusto Circolo® reprezinta cel mai nou model din gama de aparate multifunctionale Nescafé Dolce Gusto® care ofera consumatorilor posibilitatea de a pregati acasa o gama larga de bauturi rafinate: Espresso, Caffe Lungo, Cappuccino, Latte Macchiato sau Chococino. Aparatele functioneaza pe baza de capsule, care se achizitioneaza separat. Noul produs este disponibil in culorile negru antracit, rosu satinat si alb perlat. Atat Nescafé Dolce Gusto Melody®, cat si Nescafé Dolce Gusto Circolo® permit prepararea acelorasi tipuri de bauturi, diferentierea fiind data de designul lor; ambele sunt avangardiste, insa Melody este mai jucaus, iar Circolo este mai sofisticat. Atat aparatele cat si capsulele sunt disponibile in marile lanturi de retail.

 

Un spot inovativ pentru noua pozitionare Poiana


Noua pozitionare a marcii locale Poiana, lider al pietei de ciocolata aflat in portofoliul Kraft Foods Romania, este comunicata prin intermediul unei campanii adresate consumatorilor.
Campania debuteaza cu spotul TV „Timelapse“ realizat de agentia de publicitate Ogilvy&Mather.
„Noua pozitionare readuce in prim plan valorile recunoscute ale marcii, cele care au trecut testul timpului, devenind parte din identitatea Poiana: familie, placerea de a imparti, incredere, calitate constanta in timp”, a declarat Andreea Cotlarciuc, Senior Brand Manager Chocolate Category, Kraft Foods Romania.
Spotul reprezinta o inovatie in specificul comunicarii brandului Poiana si se diferentiaza puternic prin modalitatea de realizare, imbinand tehnici de productie complexe (motion control, time lapse, stop camera etc) cu procedee elaborate de post-productie (cadre obtinute prin combinari multiple de layere, cadre ce se desfasoara simultan atat la viteza normala, cat si cu viteze accelerate).

 

Dorna Lactate a intrat pe piata laptelui proaspat pasteurizat

Compania Dorna Lactate a anuntat intrarea in categoria laptelui proaspat pasteurizat prin lansarea a doua produse – lapte cu 3,5% si respectiv 1,5% grasime.
Ambalajele noilor produse au fost create de compania de strategie si design de brand, BrandTailors. Cele doua companii sunt la a doua colaborare, prima referindu-se la design-ul de ambalaj pentru Laptic LaDorna.

 

Caroli lanseaza Parizerul Tineretii Mele

Caroli a lansat Parizerul Tineretii Mele, un parizer afumat, de porc, cu gustul autentic al parizerului „adevarat”. Membrana caroiata, eticheta cu ilustratie vesela si optimista dau un aer aparte ambalajului si readuc nostalgic amintirile din tinerete.
Noul produs Caroli Parizerul Tineretii Mele beneficiaza de campanie integrata de promovare in presa, pe internet si prin activari si degustari in magazine.

 

Mustarul Bunatati de la Bunica in promotie

In perioda martie-aprilie borcanele de mustar Bunatati de la Bunica ofera 30 grame in plus la acelasi pret.
Bunatati de la Bunica contine boabe de mustar intr-un procent ridicat si nu are conservanti. Este disponibil in patru variante: fin, dulce, iute si cu hrean. Gama Bunatati de la Bunica, apartinand companiei Orka Foods, ofera, pe langa mustar, si sosuri pentru paste, sosuri pentru preparate din carne, crema de hrean si pasta de tomate.

 


Rebranding pentru gama de ulei de masline Costa d’Oro

Costa d’Oro a demarat o importanta campanie de rebranding pentru gama de ulei de masline, care are ca scop improspatarea imaginii brandului si consolidarea pozitionarii premium a gamei Costa d’Oro, liderul pietei de ulei de masline din Romania. Campania se desfasoara concomitent pe majoritatea pietelor europene, in Romania fiind implementata in doua etape. Prima a inceput la sfarsitul lunii martie si consta in schimbarea denumirii articolelor Olivero in Olisana Omega 3-6, in scopul evidentierii clare a continutului bogat in acizi grasi benefici pentru sanatatea organismului.
A doua etapa, care se desfasoara in luna aprilie, consta in modificarea ambalajului si etichetelor gamei. Noua forma a sticlei a fost desenata in exclusivitate pentru Costa d’Oro si este menita sa individualizeze produsele la raft, avand ca finalitate o crestere a fluxului de cumparare. Eticheta aduce si ea elemente de design inovativ, consolidand imaginea premium a brandului Costa d’Oro.
In plus, pentru a veni in intampinarea clientilor fideli ai gamei, noile produse vor fi livrate cu o eticheta de tip „neckhanger”, la gatul sticlei, prin care va fi anuntata schimbarea. Costa d’Oro este distribuit in Romania de Nordic Import Export.

 

Ciuc Premium, o noua campanie

Berea Ciuc Premium lanseaza sticla de 0,5 litri cu noul capac cu inel, lansare sutinuta de campania nationala de advertising „O mie de moduri de a deschide o bere”. Campania de imagine se desfasoara in perioada 22 februarie – mai 2010.
Mesajul campaniei este transmis prin: TV, presa, outdoor, online si materiale promotionale. Pe langa acestea, o serie de executii neconventionale sunt menite sa atraga atentia asupra mesajului campaniei si sa sustina imaginea Ciuc Premium pe piata. Noua campanie „O mie de moduri de a deschide o bere” este continuarea campaniei din 2009 - „O apa dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie”. Campania comunica unicitatea berii – „o bere dintr-o mie” - si beneficiul functional pe care sticla de Ciuc Premium de 0,5 litri cu capac cu inel il aduce consumatorului.

 

Grupul Prodal distribuie Heaven Hill Distilleries

Heaven Hill Distilleries Inc, cel mai mare producator si distribuitor independent de bauturi spirtoase din SUA, intra in acest an pe piata romaneasca prin intermediul Grupului Prodal.
Prin divizia sa de bauturi de import, Grupul Prodal va introduce si comercializa branduri internationale de top apartinand companiei americane, incepand cu Evan Williams Kentucky Straight Bourbon Whiskey. Bourbon este un tip de whiskey traditional american, avand porumbul ca materie prima de baza; in anul 1964, Bourbon Whiskey a fost recunoscut oficial de catre Congresul American drept „produs caracteristic / propriu Statelor Unite.” Brandurile Heaven Hill sunt comercializate in peste 40 de tari din Europa, Asia, America de Sud, America Centrala si Australia. Grupul Prodal va lansa pe piata romaneasca si alte produse din portofoliul companiei americane, pentru a acoperi si alte segmente de piata.

 

Produsele Tasty, o noua imagine

BrandTailors a conturat strategia si imaginea Tasty, brand aflat in portofoliul companiei Libarom Agri.
Intre elementele grafice folosite pentru conturarea noii imagini se regasesc boneta de bucatar si copertina in dungi colorate, specifica aprozarelor, pescariilor si macelariilor.
Decizia de a crea o noua imagine brandului Tasty a fost luata in contextul in care compania si-a manifestat intentia de a-si consolida si extinde prezenta pe piata prin abordarea retailului modern.
Libarom Agri, jucator pe piata de FMCG din Romania, activeaza prin intermediul marcii Tasty Freshness & Quality in diverse subcategorii, precum conserve de carne, peste sau legume si compoturi de fructe.
In ciuda faptului ca portofoliul de produse era mercantizat exclusiv prin canalele de retail traditional (en-gross, vanzari directe etc.), compania Libarom Agri se situa la inceputul anului 2009 pe primele pozitii ca volum al vanzarilor.

 

Promotie Jacobs Kronung

Jacobs Kronung, cafea prajita si macinata, continua seria ofertelor speciale cu o noua editie limitata, continand 550 g de cafea alintaromata la pretul pachetului de 500 g. Pachetul de 550 g va fi comercializat la pretul recomandat al pachetului de Jacobs Kronung 500 g.

bauturi spirtoase acciza taxe buget stat
Spirits România: Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic, 1,22 miliarde de lei în anul 2024
Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic s-au situat la 1,22 miliarde de lei în anul 2024, în condițiile în care suma totală...
portret Albert Davidoglu CEO Macromex, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Vremea creșterilor pentru businessul Macromex
În ciuda provocărilor apărute constant în piață, businessul Macromex a reușit în ultimii patru ani să încheie cu rezultate peste...